Activering van Belgacom I-Office option

  • 26 April 2012
  • 3 reacties
  • 505 Bekeken

Ik zag net bij het openen voor de eerste keer van mijn "nieuwe" Skynet-mailbox dat ik een bericht had gekregen van Skynet. De mededeling was "Activering van Belgacom I-Office option".

Als ik dit begon te lezen was mijn eerste reactie al direct: Dit heb ik niet besteld. Ik ben daarom even mijn bestelling erbij gaan nemen en kon het nergens op deze bestelling vinden dat ik zelfs maar aangegeven had dat ik dit wou. Het bericht ging als volgt:

Type abonnement : Belgacom I-Office option
Contractnummer : ****
Minimum contractduur : 1 jaar
Prijs : 30,25 EUR/maand (incl. BTW)

De consument beschikt niet over het recht om van een aankoop af te zien.

Moet ik dit beschouwen als een bericht dat effectief van Skynet komt en moet ik, als het een echt bericht is, hier geen toestemming voor geven om dit te mogen factureren aangezien dit niet besteld is?

Heeft iemand dit ook al voorgehad en wat er tegen doen aangezien je helemaal niet binnengeraakt op de befaamde klantendienst van Belgacom?

Alvast bedankt voor jullie antwoord

3 reacties

Best even contact opnemen met de Belgacom klantendienst of op www.belgacom.be inloggen op je e-services account om je 'instellingen' na te kijken. Succes.
Intussen heb ik met de Belgacom klantendienst contact opgenomen. Na een zéér lange wachttijd zoals altijd als je naar daar belt kreeg ik te horen dat het pas morgen effectief actief was en dat ze het dus konden schrappen. Dit hebben ze ook gedaan.

Alleen vraag ik me wel af vanwaar het vandaan komt en of ik de enige ben die dit heeft voorgehad. Het is toch niet normaal dat dit gewoon geactiveerd wordt bij een particuliere klant. Temeer omdat ik dit nooit heb besteld of vind u dit wel normaal?
Beste Kris,

Nee, het is niet normaal dat dit gewoon geactiveerd wordt.

Indien nog problemen, dan mag u altijd uw gegevens via privé-bericht doorsturen.

Ik laat het dan nakijken.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer