Hallo,
Ik heb gisteren elektronisch ingetekend op Belgacom TV, als onderdeel van een pack TV+telefoon+internet.
Op de promotie-pagina staat dat, mits elektronisch bestellen, installeren en activeren gratis is:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=promos
Maar op mijn orderbevestiging staat wel een eenmalige activeringskost van 50 euro.
Wat kan ik doen om alsnog te kunnen genieten van een gratis activering van Belgacom TV ?
Groeten.
Bladzijde 1 / 1
Je factuur afwachten, aangezien de orderbevestiging vermoedelijk geen rekening houdt met promoties etc.
Indien toch aangerekend, gewoon bellen met 0800 22 800 en dit wordt meteen rechtgezet.
Indien toch aangerekend, gewoon bellen met 0800 22 800 en dit wordt meteen rechtgezet.
Beste Marc.1472,
Deze kosten worden door een promotiecode geneutraliseerd.
U gaat deze niet gefactureerd krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Deze kosten worden door een promotiecode geneutraliseerd.
U gaat deze niet gefactureerd krijgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het is inderdaad zo, dat zulke kosten eerst nog in de "factuur on line" bij de nog niet verrekende kosten staan. Op de definitieve factuur worden die kosten dan eerst aangerekend en onmiddellijk terug afgetrokken om de promotie beter in de verf te zetten...
het kan echter ook als eens voorkomen dat ze die vergeten die kosten af te trekken, in dat geval bellen met facturatiedienst en u krijgt een instant credit nota
mvg
mvg
Op de factuur wordt deze activatiekost inderdaad aangerekend en onmiddellijk terug afgetrokken. So far, so good.
Daarentegen wordt de eenmalige kost voor taxipost (ook gratis bij online bestelling van digitale tv) wel aangerekend en NIET afgetrokken. Ook is de begindatum van "discount pack" verkeerd (in mijn nadeel natuurlijk).
Ik heb hiervoor een klacht ingediend en wacht nog steeds op verdere reactie van Belgacom...
Daarentegen wordt de eenmalige kost voor taxipost (ook gratis bij online bestelling van digitale tv) wel aangerekend en NIET afgetrokken. Ook is de begindatum van "discount pack" verkeerd (in mijn nadeel natuurlijk).
Ik heb hiervoor een klacht ingediend en wacht nog steeds op verdere reactie van Belgacom...
De klacht is behandeld en de twee creditnota's zijn onderweg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.