Beantwoord

Activering 3 mnd gratis Netflix na opzeg abbo Netflix (i.k.v. Tuttimus)

  • 20 November 2016
  • 16 reacties
  • 1163 Bekeken

Ik schakelde recent over naar het Tuttimus-pack. Hier is 3 mnd gratis Netflix inbegrepen. Ik heb mijn betalende abbo opgezegd bij Netflix om van dit aanbod te kunnen genieten.
Activeren lukt echter niet. Op het inlogscherm van Netflix kan ik enkel kiezen voor een hernieuwing van een betalend lidmaatschap. Hoe kan ik mijn drie gratis maanden activeren Proximus of personen die voor hetzelfde probleem staan? Dank bij voorbaat.

Ik heb geen activeringscode ontvangen. Eigenlijk heb ik niets ontvangen na de omschakeling :?
icon

Beste antwoord door Marleen 21 November 2016, 16:41

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Zie hiervoor:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/3-maanden-gratis-netflix-activeren-36456
Activeren lukt niet. Zoals geschreven ontving ik geen afzonderlijk schrijven binnen de 10 werkdagen met een activeringscode voor Netflix. Intussen zie ik wel op mijn factuur dat tuttimus wordt toegepast. Daar staat een activeringscode op maar ook die werkt niet bij ingave. Ik veronderstel echter dat dit voor de proximus e-services is.
En nu :??
Reputatie 7
Badge +6
De levering van de Netflix codes loopt vertraging op wegens de vele aanvragen staat in andere topics hier te lezen, maar hopelijk voor u kan een medewerker hier ze u per mail toesturen, morgen of zo. Een medewerker heeft hier ook gezegd dat alle codes zouden moeten ontvangen worden voor 15/12.
De activeringscode op uw factuur zal inderdaad voor de e-services zijn.
Zodra u de code krijgt, kan u ze het beste invoeren op:
www.netflix.com/promo
Zie ook:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/netflix-code-zijn-vertragingen-verzenden-de-codes-maar-komt-orde-36683
Bedankt voor uw antwoorden. We blijven in spanning afwachten op dat verlossende bericht vandaag. Had ik het geweten dan had ik mijn netflixabbo wat langer aangehouden. Volgens mij zijn er al heel wat mensen vergeten dat ze recht hadden op die drie gratis maanden. Ik mag hopen dat niet enkel de aanhouders alsnog een code krijgen .
Reputatie 7
Badge +6
Je hebt de code toch ondertussen niet via mail gekregen, want dat gebeurt soms ook.
Helaas, noch per mail, noch per brief (tenzij de post deze namiddag de blijde boodschap aflevert). Ik ontving eigenlijk niets over heel de omschakeling naar tuttimus (niet dat dit moet) maar toch een zwakke communicatie als ze over al die middelen beschikken om je te bereiken (mail/gsm/vaste lijn). In een buurland betaal je maximaal driekwart voor dezelfde producten en dienstverlening. Maar hier heb je de keuze tussen proximus , telenet en wat marginale spelers. Bedenkelijk.
Reputatie 7
Badge +6
Dan zal je na vandaag toch eens contact moeten opnemen met de klantendienst op 0800 22 800. Is in MyProximus al een aanpassing naar Tuttimus gebeurd? Ik heb toch wel een brief gekregen met een overzicht van alle aanpassingen.
Zoals eerder aangegeven werd qua factuur alles omgezet... dat kan ik via myproximus mooi zien. Maar een bevestiging op papier of mail (hoewel reeds telefonisch beloofd), jamais vu. We zullen nog eens bellen, ik kijk er naar uit 😳
Goed bezig jongens, na een kwartier wachten een lompe proximusmedewerker aan de lijn met de doodleuke mededeling dat we zelf mogen bellen naar netflix 😠 ... daar hang ik nu ook aan de wachtlijn. Service???
Netflix aan de lijn gehad, zij geven GEEN activeringscodes. Die moeten van proximus zelf komen. Schandalig dat de klantendienst van proximus deze doorverwijzing hanteert. Ik bel terug. Afzetters.
Reputatie 7
Badge +6
Die code zal toch van Proximus moeten komen. :? Oh, sorry, berichten hebben elkaar gekruist. Ik hoop dat nu toch een Proximus medewerker hiermee helpt. Anders moet je het eens via Twitter of Facebook proberen.
Dat doe je toch niet, mensen afschepen met het nummer van netflix...en de manier waarop. Ik vraag nog aan de betrokkene hoe ik mij kenbaar moet maken bij netflix... met uw naam en klantennummer. De dame bij netflix gaf mee dat ze de laatste dagen tal van dergelijke onzinnige doorverwijzingen krijgen. Ik heb vriendelijk gevraagd om dit ook bij hen op te nemen en aan het grote proximus te melden :8.
Als het goed is, zeggen we het ook. Na een nieuwe telefoonronde met de klantendienst, een vriendelijke medewerkster met een activeringscode. Blijkbaar was de brief verzonden maar niet aangekomen. Er zijn nog mensen die hun werk doen. Dat arrogant doorverwijzertje zo snel mogelijk buiten gooien a.u.b., anti-reclame. Topic gesloten. Bedankt voor de reacties.
Reputatie 7
Badge +6
Hehe, dat is goed nieuws en zo hoort het ook!🆒
Van 19/11 zonder netflix, dat is afkicken hoor...:D
Reputatie 7
Badge +6
Dan wordt het nu 'binge watching', want er is heel wat bijgekomen en in december verdwijnt er ook heel wat.

Reageer