Beantwoord

Activeren weergave oproeper vaste telefoon

  • 5 August 2016
  • 8 reacties
  • 516 Bekeken

Reputatie 2
Kan op de site de weergave oproeper niet activeren krijg steeds een foutmelding.
icon

Beste antwoord door HeidiE 16 August 2016, 15:36

Bekijk origineel

8 reacties

Wat je eventueel kan doen is met andere browser proberen en als je met adBlocker werkt, of iets dergelijks die uitzetten of deze eventueel de schuldige is.
Indien er hier na een tijd geen oplossing komt kan je:
- ook altijd naar helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7d tot 22u)
- of privébericht sturen
Stuur bericht naar Het Proximus Team
==============================================================
Mijn producten => Vaste lijn => Diensten => Actief/ Beschikbaar

Reputatie 2
Andere browser en ablock uitschakelen helpt niet, ga helpdesk bellen.
Dank voor de reactie
Reputatie 2
Opgelost op door een forum medewerker.
Is het een Forum medewerker want een oplossing van een forummedewerker zie ik hierboven niet staan, of bedoel je een proximus medewerker ?
Weet je ook wat de oorzaak was ?
Reputatie 2
Een zekere Heidi heeft het opgelost, oorzaak weet ik niet.Kan het zijn dat hiervoor activeringskosten moet betalen?
Er staat nu opeens 59 € op mijn factuur, nergens is mij gezegd dat ik activeringskosten heb.
Alleen dus de kosten voor instalatie van de modem.
Ach ok, Heidi is een Proximus medewerker die natuurlijk ook af en toe op het forum komt om support te geven.
Je moet wel oppassen wat er op je voorlopige factuur staat die houdt geen rekening met kortingen en promoties en dit wordt pas op de definitieve factuur toegepast, maar als je wil zeker zijn kan je altijd contact opnemen morgen met helpdesk/facturatiedienst 0800 22 800 of ook morgen via privébericht:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 2
Ach ok, Heidi is een Proximus medewerker die natuurlijk ook af en toe op het forum komt om support te geven.
Je moet wel oppassen wat er op je voorlopige factuur staat die houdt geen rekening met kortingen en promoties en dit wordt pas op de definitieve factuur toegepast, maar als je wil zeker zijn kan je altijd contact opnemen met helpdesk/facturatiedienst 0800 22 800


Dank u
Reputatie 7
Badge +3
Dag Hilario,

Zoals Elsa al zei zijn deze kosten onder voorbehoud, maar ik heb ze voor alle zekerheid al weggenomen ;)

Groetjes,

HeidiE

Reageer