Activeren TV on PC via E-Services


Hebben jullie dit ook?

Dit duurt nu toch reeds enkele dagen :-(


Mijn Belgacom TV






























U wenst de testversie van de dienst Belgacom TV on PC te activeren op de lijn :##(nummer weggelaten)

Het upgraden van uw modem zal 2 werkdagen in beslag nemen. Nadien, keert u terug naar deze pagina om de applicatie 'Belgacom TV op PC' te downloaden.Sluit vervolgens uw bestellling af en geniet te volle van uw nieuwe applicatie. Laat uw modem aan staan tijdens deze periode.

14 reacties

Sven,

Kan u uw Runtime Code Version, wat je ziet net na het inloggen op de bbox2, eens doorgeven aub?
kijk eens of de firmware versie van de bbox 2 is geupdated naar Runtime Code Version 60R109-60A040 (desnoods Bbox 2 eens resetten)

als dit in orde is dan moet je opnieuw op activeren klikken, dan kan je de software downloaden

VLAN30 moet er staan voor tv on pc

succes

mvg







Runtime Code Version 60R109-60A022


Hoe reset ik BBOX2?
je kan de bbox2 resetten naar fabrieksinstellingen softwarematig op configuratiesite in Advanced settings/Maintenance ofwel hardwarematig met knopje onderaan op b-box2 (met puntig voorwerp meer dan 5 seconden indrukken). De modem zal dan rebooten, het kan zijn dat je hem paar keer aan/uit ziet schakelen, omdat hij eventueel z'n nieuwe firmware zal ophalen en zichzelf terug zal configuren via ZTC, laat hem even paar minuten doen. De wifi-instellingen gaan wel verloren bij zo een reset en moeten achteraf terug ingesteld worden.

succes en laat iets weten

mvg
Beste Sven,

We kunnen zien dat de modem een reset heeft gehad. Deze is correct uitgevoerd geweest en u hebt de laatste firmware.

Vlan30 stond er nog niet op, nu normaal gezien wel. Kan u dit bevestigen?

We hebben een ander probleem gevonden, uw lijn geeft een fout aan. Kan u eens nakijken of de modem op het eerste terminatiepunt staat? Als uw installatie volledig in orde lijkt, dan kan u voor dat best eens contact opnemen met onze technische dienst op het nummer 0800 22 700.

Met vriendelijke groeten,

Eva van Belgacom.
De vlan30 staat er nog niet op...

Maar de firmware is correct uitgevoerd, heb nu








Runtime Code Version 60R109-60A042

.

Maar de VLAN30 staat er nog niet op. De installatie lijkt volledig in orde.

afgaande op wat Eva schrijft vermoed ik dat je op een repairprofiel zit? op welk profiel synct jou modem?

mvg
Done a reset of the modem (by holding and releasing the button at the back of the modem for more than 15 seconds). After a few restarts and a reconfigure of the wireless etc, vlan30 appeared with an ip, and i could install the tv on pc manager. Everything works ...


Sven
Als ik op in mijn menu (nieuw) de HD wil activeren, krijg ik de melding dat ik deze functie op mijn 2de decoder (die ik niet heb) moet deactiveren. Is mijn lijn klaar voor hd, als ik de links volg om dit met e-services te controleren (als belgacomklant) krijg ik het antwoord dat ik 2tv kan aansluiten en een link om D-tv te bestellen, wat uiteraard niet nodig is, maar wordt er nergens over HD gesproken. Worden lijnen eventueel vernieuwd en is er een bepaalde planning hiervoor voorzien, of dienen er andere stappen ondernomen te worden.

goeiemiddag joseph

als u via de beschikbaarheidstest krijgt dat HD niet mogelijk is veronderstel ik dat u nog op adsl zit, en een vdsl aansluiting nog niet mogelijk is voor u. je kan dit best nog eens vragen aan Eva of de technische dienst (080022700) om zeker te zijn, en zij kunnen zien of er eventueel iets in de planning staat.

dit heeft eigenlijk wel niets te maken met deze topic

mvg
xenne, dank voor het antwoord, denk wel dat dit zal kloppen, zal dan waarschijnlijk ook geen tv op pc kunnen activeren.

Sorry voor verkeerde topic, ben nieuw hier en was wat ongeduldig (ja jonge en oude mensen hé)

mvg
voor Tv on PC moet u zich inderdaad in een zone met HD bevinden. ik vrees dat dit voor u niet het geval is (afgaande op de info die ik van u kreeg). best eens bellen voor zekerheid van uw situatie/evt voorziene updates

mvg
Xenne, ik zit in een zone met HD en heb vandaag alles werkende. We web site werkt niet naar behoren, als je ipv je telefoon nummer je klantennummer invult. Dan geeft de website een heel verwarrende foutmelding. Heb dit na enig proberen dan toch gevonden. Deze post kan gesloten worden. Merci voor de reacties alle anderen.

Sven

Reageer