Beste Proximus
Ik heb op 31 augustus 2017 namiddag mijn smartphone + sim ontvangen abo Mobilus S
tot op vandaag heb ik nog steeds geen Actieve kaart ik wordt van de klantendienst naar de winkel gestuurd en anders om , Ik begin het op mijn system te krijgen ervan .
Graag een antwoord hoe komt dat het zolang moet duren als ik andere hoor die ontvangen toestel + sim en kunnen 2 uur na activering bellen enzo..... zeggen via klantendienst en winkel bel 1973 of 6000 via smartphone naar gaat niet niet aangemeld op netwerk krijg ik steeds .
Met vriendelijke groeten
Liebens Louis
Bladzijde 1 / 1
Beste
Mocht dit probleem nog niet opgelost zijn:
schakel uw telefoon uit en vervolgens opnieuw in
indien actief hoort u uw eigen telefoonnummer indien u belt naar 1973
indien nog steeds niet actief stuur een prive bericht naar
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
of stuur een klacht naar ombudsman telecom
Mocht dit probleem nog niet opgelost zijn:
schakel uw telefoon uit en vervolgens opnieuw in
indien actief hoort u uw eigen telefoonnummer indien u belt naar 1973
indien nog steeds niet actief stuur een prive bericht naar
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
of stuur een klacht naar ombudsman telecom
Hallo Liebens Louis,
moest je eventueel een twitter account hebben dan zou ik langs deze weg eens een bericht sturen
(via Facebook kan het ook natuurlijk).
via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus
via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/
moest je eventueel een twitter account hebben dan zou ik langs deze weg eens een bericht sturen
(via Facebook kan het ook natuurlijk).
via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus
via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/
Beste Martin ,
Het probleem is opgelost mijn nummer zat was in het system bij jullie door dat hij niet actief
kwam , ondertussen heb ik wel een 2de mobiel nummer erbij genomen naar zonder smartphone
nu is mijn vraag kan ik deze stopzetten want ik gebruik naar eentje ervan .
Mvg Liebens Louis
Het probleem is opgelost mijn nummer zat was in het system bij jullie door dat hij niet actief
kwam , ondertussen heb ik wel een 2de mobiel nummer erbij genomen naar zonder smartphone
nu is mijn vraag kan ik deze stopzetten want ik gebruik naar eentje ervan .
Mvg Liebens Louis
stuur hiervoor best ook een privébericht aan het proximus team zodat zij dit verder kunnen afhandelen
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.