Beste,
Wanneer wordt vdsl geactiveerd als men in een bgc center zegt:
- Straks zou u al op vdsl moeten kunnen surfen?
- Er moet geen technieker meer langskomen?
We zijn nu een week verder en er is nog steeds niets gebeurd.
mvg Pieter
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Heb je geen bevestigings brief van Belgacom gekregen.
Daar staat normaal gezien de datum in wanneer VDSL actief word op je lijn.
Een technieker komt er zo wie zo aan te passen omdat deze enkele aanpassingen hoeft te doen zowel binnen als in de centrale/rop.
mvg,
Patrick
Heb je geen bevestigings brief van Belgacom gekregen.
Daar staat normaal gezien de datum in wanneer VDSL actief word op je lijn.
Een technieker komt er zo wie zo aan te passen omdat deze enkele aanpassingen hoeft te doen zowel binnen als in de centrale/rop.
mvg,
Patrick
Op internet stond dat vdsl beschikbaar was. Ik ben naar Bgc gegaan, daar hebben ze alles geactiveerd (+ BBox2) en zeiden ze dat het ondmiddellijk in orde zou zijn.
Ik vroeg of er nog een technieker moest komen: "Neen dat is niet meer nodig bij jou"
Verder geen brief of iets van Bgc gezien.
Ik vroeg of er nog een technieker moest komen: "Neen dat is niet meer nodig bij jou"
Verder geen brief of iets van Bgc gezien.
Ik zou voor alle zekerheid toch eens bellen naar de klantendienst 080022800 na ingeven van je nummer nummer , in keuze menu druk 2 dan volgende 6 dan volgende 2 dan kom je bij de dienst die de activeringen doorvoeren.
mvg,
mvg,
Ik heb gebeld: ze begon me eerst al uit te lachen, maar dat achterwegen gelaten.
Daar zei men dat de brief dezelfde dag als de aanvraag werd verzonden. Dan ligt het blijkbaar aan de post. De mevrouw kon me wel zeggen dat de activatie op 12 september doorgevoerd zou worden.
Merci Patrick!
Daar zei men dat de brief dezelfde dag als de aanvraag werd verzonden. Dan ligt het blijkbaar aan de post. De mevrouw kon me wel zeggen dat de activatie op 12 september doorgevoerd zou worden.
Merci Patrick!
bij overschakeling naar vdsl2 komt er natuurlijk wel een technieker aan te pas, normaal gezien niet bij jouw thuis, maar wie gaat er anders de jumpertjes trekken?
mvg
mvg
Ik vertel alleen wat die meiskes van Belgacom mij vertellen.
Ik veronderstel niet dat er voor elke aanvraag er een technieker aan te pas moet komen?
Ik veronderstel niet dat er voor elke aanvraag er een technieker aan te pas moet komen?
voor elke activatie moet er een technieker aan te pas komen. de ropjes gaan zichzelf niet schakelen, nog kan dat op afstand gebeuren.
soit, de meiskes zullen wel andere capaciteiten hebben, maar lachen zouden ze nu wel niet mogen doen
mvg
soit, de meiskes zullen wel andere capaciteiten hebben, maar lachen zouden ze nu wel niet mogen doen
mvg
Even een update om te melden dat er niets te melden valt. Er is nog steeds geen brief aangekomen. Geen originele en geen duplicaat.
Beste Artisy,
In principe krijgt u bij elke aanvraag of wijziging een bevestigingsbrief per post.
Patrick en Xenne hebben gelijk : Een technieker komt er zo wie zo aan te passen omdat deze enkele aanpassingen hoeft te doen zowel binnen als in de centrale/rop.
Met vriendelijke groeten,
Eva
In principe krijgt u bij elke aanvraag of wijziging een bevestigingsbrief per post.
Patrick en Xenne hebben gelijk : Een technieker komt er zo wie zo aan te passen omdat deze enkele aanpassingen hoeft te doen zowel binnen als in de centrale/rop.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.