Beste community,
Ik heb problemen met (blijkbaar) het activeren van de e-services van Belgacom. Hopelijk kunnen jullie mij helpen: Het inlog-kader blijft zeggen dat ik mijn account moet activeren, maar ik heb nergens een activatiemail gekregen.
Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Wie ik moet contacteren om deze mail opnieuw te laten versturen?
Daarnaast lijk ik nog problemen te hebben met Outlook express, want ik krijg blijkbaar niet alle mails door van Belgacom! Ik had voor dit probleem naar de Helpdesk gebeld, waar ze mij niet konden helpen. De medewerkster stuurde wel twee mails naar me door, maar die kreeg ik pas later in mijn outlook binnen (maar ik had ze wel al in de webmail). Misschien staat dit probleem in relatie met het vorige probleem?
Ik heb ook nogmaals mijn webmail doorzocht, maar daar vind ik ook geen activatiemail.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen,
Vriendelijke groetjes en dank bij voorbaat.
Bladzijde 1 / 1
Beste op de volgende 2 pagina's vind u de nodige informatie om je account aan te maken en te valideren.
1) http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14642/kw/e-services
2) http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13731/kw/e-services/related/1
Succes
mvg,
Patrick
1) http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14642/kw/e-services
2) http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/13731/kw/e-services/related/1
Succes
mvg,
Patrick
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.