Vraag

activatie 2 gsm nummers klantrekening 23522729

  • 14 July 2016
  • 8 reacties
  • 192 Bekeken

Dinsdag bestelde ik voor 2 gsm's een abonnement. Tot op heden zijn deze nog steeds niet geactiveerd. Ze beloofde waarschijnlijk dezelfde dag of ten laatste binnen de 24 tot maximum 48 uur.
Tot op heden nog steeds niet actief:(

8 reacties

Dag Fonsvos, ik heb op 3/7 mijn aanvraag gedaan voor nummeroverdracht, nog steeds niet in orde... En het ergste vindt ik nog dat ik er zelf moet achter zitten....
Heb je al een privébericht gestuurd naar het Het Proximus Team als ze hier niet reageren,
of via bellen naar klantendienst 0800 22 800
of desnoods nog via "mail ons" te vinden op proximus.be/contact
Vanuit België 0800 22 800 gratis
Vanuit het buitenland +32 475 15 60 00
Openingsuren
Technische vragen:
Elke dag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur (tot middernacht voor tv)
Verloren of gestolen gsm:
We blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Alle andere vragen:
Maandag tot en met zaterdag, behalve op feestdagen, van 8 tot 22 uur
Een van de twee is ondertussenbovetgezet, nu het andere nummer nog. @elsa, bedankt, ik heb denk ik ondertussen al 15x gebeld ofzo en telkens krijg he iemand anders aan de telefoon.
Reputatie 6
Badge +3
het zou niet mogen zo lang duren want dat is commercieel een slechte zaak voor proximus

Ik kan alleen maar zeggen dat het druk is bij proximus momenteel en er zijn mensen in verlof,
We zijn een grote professionele klant en vorige maand duurde het max. een paar dagen voor dat we een bevestiging kregen van abonnementswijziging en vandaag kreeg ik bevestigingen binnen van aanvragen die 1 week tot 2 weken geleden gebeurd zijn.
Het gebeurt inderdaad nog te veel maar als professionele klant heb je toch nog altijd een betere service toch volgens wat mijn zoon beweert 😉
Nja kijk, jammer dat het gebeurd... We wachten wel zeker?
Reputatie 3
Badge +1
Zeker kort op de bal spelen in zulke zaken, als er in de nummeroverdracht iets verkeerd gaat zeggen ze je normaal zelfs welke datum exact het wel gaat gebeuren, deze dienst die problemen behandeld is wel op weekdagen tussen 8u en 16u30 bereikbaar (Intern). Dus bij zo'n zaken best altijd tussen deze uren bellen, dan kan de helpdesk direct deze dienst contacteren of je doorschakelen (weet niet of ze je doorschakelen naar deze dienst) en weet je direct wat er scheelt.
MVG
Ok, dankje voor de info. Maar ze schakelen niet door, ze plaatsen je in wacht en dan bellen ze. Ook goed dus.! Helaas vertrekken we steaks op reis, zonder gsm netwerk dus...

Reageer