Ik heb mee gedaan aan een actie van proximus, de rode duivels actie va 9 juni.
Ik heb een mails gekregen dat mijn aanvraag goedgekeurd op 7 julie.Maar ondertussen nieks meer gehoord en nog steeds geen terug betalling.
Weet jullie hoelang het nog zal duren?
Dank u
Veronique
Bladzijde 1 / 1
Dag Veronique,
Heb je alle stappen doorlopen om je in te schrijven voor deze terugbetaling?
Zo ja, kan je best even contact opnemen met Samsung. De cashback verloopt namelijk via Samsung zelf.
Groetjes,
Antonella
Heb je alle stappen doorlopen om je in te schrijven voor deze terugbetaling?
Zo ja, kan je best even contact opnemen met Samsung. De cashback verloopt namelijk via Samsung zelf.
Groetjes,
Antonella
Is er een telephoon nummer waar we die kunnen bellen?
Dag Veronique,
Goed nieuws: uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer 245726 is volledig aanvaard. Tevens hebben de Rode duivels gewonnen! Dat wil zeggen dat u binnenkort uw terugbetaling op uw rekening krijgt. Enkele dagen voor de terugbetaling krijgt u nog een laatste update.
Heeft u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Proximus via mail: thereddevilshavewon@proximus.com
Veel plezier, Veronique.
Met vriendelijke groet,
Proximus consumentenservice
Goed nieuws: uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer 245726 is volledig aanvaard. Tevens hebben de Rode duivels gewonnen! Dat wil zeggen dat u binnenkort uw terugbetaling op uw rekening krijgt. Enkele dagen voor de terugbetaling krijgt u nog een laatste update.
Heeft u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Proximus via mail: thereddevilshavewon@proximus.com
Veel plezier, Veronique.
Met vriendelijke groet,
Proximus consumentenservice
Dag Veronique,
Via deze link vind je de contactmogelijkheden van Samsung:
http://www.samsung.com/be/info/contactus/
Groetjes,
Antonella
Via deze link vind je de contactmogelijkheden van Samsung:
http://www.samsung.com/be/info/contactus/
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.