Skip to main content
Beste,

de tv-zender Acht heeft sinds zijn lancering al velen kunnen overtuigen, met vele buitenlandse kwaliteitsseries.

Jammer genoeg is deze zender niet beschikbaar voor nPVR opname (en dus ook niet voor opname vanop afstand).

Ik heb het nagevraagd bij Acht, en zij zeggen dat Belgacom deze functionaliteit niet wil aanbieden:

Ik citeer: "Het is een keuze van Belgacom die deze mogelijkheid enkel voorbehoudt aan de algemene zenders". Ik kan begrijpen dat Belgacom nPVR niet voor alle honderden zenders kanaanbieden, maar zou het niet mooi zijn dat op zijn minst alle Belgische zenders aangeboden worden?

mvg,

Dimpie

Volledig akkoord, als ze voor de franstaligen zelfs TF1 voor nPVR aanbieden....zolang Bellens niet eens vervangen wordt door een vlaamstalige zal er niks van groeien. In franstalig België boksen ze op tegen het fenomeem dan 80% naar franse zenders kijkt.....maar wat hebben wij daarmee te maken ?

actuele lijst met zenders waar nPVR mogelijk is, oordeel zelf:

• Nederlandstalige zenders: één - Ketnet/Canvas - vtm - VT4 - VijfTV - 2BE - Vitaya - één HD - Ketnet/Canvas HD - VTM HD - Cartoon Network NL - één + - Ketnet/Canvas +
  • Franstalige zenders: La Une HD - La Deux HD - RTL-TVI HD - TF1 HD - France 2 HD - La Une - La Deux - RTL-TVI - Club RTL - Plug RTL - TF1 - France 2 - France 3 - AB3 - Cartoon Network FR

persoonlijk zou ik dan nog liever de hollanders toegevoegd zien, dan wel acht... maar smaken verschillen nu éénmaal

mvg

Hetzelfde geld voor NL1, 2 en 3 en daar wil men de HD zenders ook niet van aanbieden.

Voor Vlamingen geen enkele buitenlandse zender in HD of voor nPVR...maar dat wisten we al hé. Hier zou de achtergehaalde (omgekeerde) wafelijzerpolitiek misschien niet slecht zijn.

Reageer