Ik heb op mijn account nu enkel mijn mobiele verbruik staan (ik heb een pay en go simkaart). Ik wil dit graag veranderen naar inzage in mijn internet en tv abonnement. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb geen tweede e-mailadres om hiervoor een nieuw account aan te maken. De inzage in mijn mobiele verbruik hoef ik dus niet perse meer te zien, want blijkbaar kan dit niet samen op een account.
Bladzijde 1 / 1
gaat dit dan niet zoals hier uitgelegd:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Nee, omdat het een pay en go kaart is en niet via hetzelfde factuuradres gaat is dit niet op een account te zetten. Het is of het een of het ander
ik denk dat je het zelfde zal moeten doen naar analogie zoals hier:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/accounts-samenvoegen-33393/index1.html#post536330
en dat is een privébericht sturen:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/accounts-samenvoegen-33393/index1.html#post536330
en dat is een privébericht sturen:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Ik heb voor mijn P&G een aparte Premium Club moeten aanmaken, buiten mijn Premium Club waar mijn lijn, TV, internet op staan. Je kan op die P&G account geen premium punten sparen, maar je kan wel Play & Gold spelen en sparen (wat dat ook moge zijn, want dat heb ik nog maar pas geactiveerd en i moet pas einde van deze maand herladen.
Je moet dus een 2de login aanmaken, maar ik vrees dat je dan ook een 2de mailadres zal moeten opgeven. Als je maar 1 mailadres hebt, kan je misschien eens de klantendienst bellen en vragen of zij een 2de alias op je huidige mailbox kunnen maken. Dat moeten zij normaal kunnen.
Ik krijg wel altijd de melding dat ik geen toegang heb als ik op mijn P&G account inlog, maar als ik dan op de [terug]knop klik, krijg ik toch mijn P&G menu.
Je moet dus een 2de login aanmaken, maar ik vrees dat je dan ook een 2de mailadres zal moeten opgeven. Als je maar 1 mailadres hebt, kan je misschien eens de klantendienst bellen en vragen of zij een 2de alias op je huidige mailbox kunnen maken. Dat moeten zij normaal kunnen.
Ik krijg wel altijd de melding dat ik geen toegang heb als ik op mijn P&G account inlog, maar als ik dan op de [terug]knop klik, krijg ik toch mijn P&G menu.
met een alias moet dit lukken om een p&g account apart aan te maken ik heb er zo 4 apart
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.