Vraag

Account gewist

  • 12 September 2016
  • 3 reacties
  • 365 Bekeken

bij het opstarten van mijn computer deze morgen was mijn mailbox incl mappen helemaal leeg. Bleek dat ik plots geen skynet-account meer had.
Ondertussen nieuwe account gecreeërd maar enkel inkomende mails tot begin augustus teruggevonden. Verzonden enz niet teruggevonden. Ook mappen, agenda, contactpersonen enz zijn allemaal weg. Kan er me iemand uitleggen wat de reden kan zijn ? en hoe ik de verdwenen mails kan terughalen (excl gebruik van backup ?)
dank alvast

3 reacties

Ter info: Als je met een POP account werkt worden de inkomende mails op je pc/laptop bewaard als je ze binnenhaalt
(Je kan wel aanvinken bv in je mail client om een kopie op de mail server te bewaren)
maar de uitgaande mails worden op je pc alleen bewaard.

Daarom is het beter van met IMAP te werken ipv POP
=> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_imap_vs_pop3/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/waarom-is-imap-beter-dan-pop3.html
=> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-pc-of-mac.html
ik had een imap-account. Die was plots helemaal gewist. Nooit eerder meegemaakt.
Aangezien de proximus medewerkers toch uw gegevens nodig hebben om dit te onderzoeken kan je even goed direct een privébericht sturen met je gegevens en vraag
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Reageer