Omdat mijn klantnummer gelinkt was aan een andere account, kan ik op geen enkele manier nog inloggen op e-service. Heb contact opgenomen met de 0800-lijn van Belgacom waar je, zoals gebruikelijk, welliswaar heel vriendelijk, van het kastje naar de muur gestuurd wordt, maar helaas kan niemand daar antwoorden op de vraag. Heb ondertussen dan zelf maar op allerhande (en duidelijk heel foute) manieren geprobeerd om het probleem op te lossen met als resultaat dat mijn account voor e-services nu volledig geblokkeerd werd. Heel frustrerend allemaal ! Graag had ik hiervoor zo snel mogelijk (liever VANDAAG dan morgen) een klare en duidelijke oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Beste maryse 16284,
Gelieve via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr , login e-services) even door te sturen.
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst die u terug zal contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Gelieve via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr , login e-services) even door te sturen.
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst die u terug zal contacteren.
Eva
Geachte,
Mijn vraag is waarom werd mijn account geblokkeerd gisteren. En hoe kan hij gedeblokkeerd worden?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Hoogachtend,
Jacques Leonard
Félix De Cuyperstraat 37 - H1
1070 Brussel
Telefoon: 025221854
Klant nr. 607049286
Mijn vraag is waarom werd mijn account geblokkeerd gisteren. En hoe kan hij gedeblokkeerd worden?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Hoogachtend,
Jacques Leonard
Félix De Cuyperstraat 37 - H1
1070 Brussel
Telefoon: 025221854
Klant nr. 607049286
Beste,
Ik veronderstel dat uw vraag gericht is aan Eva van Belgacom. Dit bericht is wel in mijn persoonlijke mailbox terecht gekomen en al uw
gegevens (inclusief uw klantnr.) staan volgens mij ook voor iedereen zichtbaar op het forum. Ik denk niet dat dit de bedoeling is, vandaar even dit
antwoord ter informatie.
Vriendelijke groet,
maryse
Ik veronderstel dat uw vraag gericht is aan Eva van Belgacom. Dit bericht is wel in mijn persoonlijke mailbox terecht gekomen en al uw
gegevens (inclusief uw klantnr.) staan volgens mij ook voor iedereen zichtbaar op het forum. Ik denk niet dat dit de bedoeling is, vandaar even dit
antwoord ter informatie.
Vriendelijke groet,
maryse
Beste Jacques 16374,
Dossier 13987330 is in behandeling bij de bevoegde dienst.
Eva
Dossier 13987330 is in behandeling bij de bevoegde dienst.
Eva
beste,
ook ik krijg al een tijdje geen toegang tot e-services.
Ik vind dat heel lastig, je kan niet eens je factuur bekijken.
login is ok, steeds wordt er gevraagd uit te loggen en terug in te loggen, maar niets!!!!!!
ook ik krijg al een tijdje geen toegang tot e-services.
Ik vind dat heel lastig, je kan niet eens je factuur bekijken.
login is ok, steeds wordt er gevraagd uit te loggen en terug in te loggen, maar niets!!!!!!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.