Skip to main content
Beste,





Even geleden dat ik mijn e-services account gebruikt heb. Vervolgens mijn gegevens opnieuw opgevraagd en waarschijnlijk te vaak fout geprobeert.



Hierdoor krijg ik de melding dat mijn account geblokkeerd is. Echter is er nergens info te vinden om deze weer te activeren.





Hoe kan ik mijn account terug activeren?

Beste Tim 16875,



Deze is maar tijdelijk geblokkeerd.



U kan dit zonder problemen terug proberen.





Met vriendelijke groeten,



Eva


kan niet meer in mijn account, heb al meerdere malen gebeld maar lukt niet



kan ook geen nieuw account aan maken zegt telkens dat ik al een account heb,



weet niet meer wat te doen,





groet Marianne


Beste marianne,



Kiezen voor "login en/of paswoord vergeten" helpt ook niet?



Als u hiervoor kiest, dan kan u aan de hand van de gegevens van uw laatste factuur uw login en paswoord terug bekomen.



Indien toch nog problemen, gelieve dan via privé-bericht uw gegevens (naam, telefoonnr of klantennr, contactnr) even door te sturen.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer