Beantwoord

Account Activity

  • 19 March 2017
  • 9 reacties
  • 242 Bekeken

Als je bent ingelogd op Proximus Mail (via de portaalpagina van Skynet), waar kan je dan achterhalen waar, wanneer en met welk device je laatst was aangemeld ?

Wat ik bedoel is, zoals het op Facebook is te vinden onder Account > Accountinstellingen > Beveiliging > Actieve Sessies.
Of op GMail Details > Laatste account activiteit
icon

Beste antwoord door RobrechtB 20 March 2017, 09:15

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb ook problemen met die proximus mail; Vroeger gebruikte ik incredimail maar ik kan het niet in orde krijgen dus werk voorlopig maar met dit product. Ik heb daar eigenlijk zelf nog niet naar gezien wat je daar vraagt. Ik heb mijn mail van Proximus nu wel op twee verschillende plaatsen staan op een plaats waar ik niet steeds terug naar my proximus moet want daar staat dan de originele en dan moet ik naar beneden met een pijltje omdat ik aan de instelateur een ander email adres had gevraagd, dat tweede heb ik nu op mijn menubalk gezet.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Dag Martin,

vind niet meteen wat ik zoek op uw link. Misschien is mijn vraag niet duidelijk. Daarom even anders formuleren:
Ik heb een vermoeden dat mijn G-mail en Facebook-account wordt gelezen vanop een ander toestel en plaats.
Dat leid ik af uit de gegevens in mijn eerste bericht vermeld.
Nu zou ik ook willen nagaan of dat ook zo is voor mijn Skynet-account.
Het was eigenlijk een antwoord op wat Bever gepost had en daarom deze link zaodat hij kan zien hoe een mail account moet ingesteld worden.
Voor wat uw vraag betreft daar heb ik nog niet achter gezocht, maar de proximus medewerkers zullen op zondag niet vlug reageren op het forum
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb een vermoeden dat mijn G-mail en Facebook-account wordt gelezen vanop een ander toestel en plaats.
Dat leid ik af uit de gegevens in mijn eerste bericht vermeld.
Nu zou ik ook willen nagaan of dat ook zo is voor mijn Skynet-account.

Marnik,
Dan zou ik je aanraden om je paswoorden te wijzigen voor Gmail en Facebook en ook telkens uit te loggen op Facebook wanneer je afsluit.
Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marnik,

nee deze optie is er niet bij onze mailbox.

Mvg, Robrecht
Reputatie 4
Badge +1
Bij mij is het nu ook in orde geraakt. Die configuratie naar incredimail was een kwestie van die pop in en pop uit die je op twee verschillende manieren kan instellen en daar lag de fout.
Dag Marnik,

nee deze optie is er niet bij onze mailbox.

Mvg, Robrecht

Onbegrijpelijk, Gmail doet het zo, Facebook doet het zo, Dropbox doet het zo, ...
Voel me dus niet meer veilig bij Skynet.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Marnik,
nee deze optie is er niet bij onze mailbox.
Mvg, Robrecht

Onbegrijpelijk, Gmail doet het zo, Facebook doet het zo, Dropbox doet het zo, ...
Voel me dus niet meer veilig bij Skynet.

ja, daar zat ik dus fout omdat je bij incredimail een pijltje of comma hebt en dat moet aan klikken om te wisselen tussen die twee opties.

Reageer