Euhm , misschien eens een woordje uitleg of en wanneer jullie de rommel eens gaan maken .
Telefoonlijn ook niet bereikbaar , service weer serieus van Jan mijn kl*ten.
Bladzijde 1 / 1
Paljaske,
Graag uw taalgebruik wat aanpassen, is niet de eerste keer dat ik je dat vraag...
Groeten,
Wim
Graag uw taalgebruik wat aanpassen, is niet de eerste keer dat ik je dat vraag...
Groeten,
Wim
Tuurlijk ,laten we ons wat gaan focussen op het taalgebruik van alweer een misnoegde klant. Me dunkt dat 160 euro per maand voldoende is om een vlekkeloze service te garanderen. Je zou beter eens een antwoord geven in plaats van je te gedragen zoals mijn nick.
En dat is ook niet de eerste keer dat ik dat vraag. Het liefst van al kom ik hier zo min mogelijk.:D
En dat is ook niet de eerste keer dat ik dat vraag. Het liefst van al kom ik hier zo min mogelijk.:D
Beste TS .. een duidelijke vraagstelling zou al moeten duidelijk maken waar u het eigenlijk over hebt ... wij kunnen, gelukkig maar zo denk ik, niet in uw hoofd kijken wat er nu uw probleem zou kunnen zijn en kristallen bollen zijn zo erg uit de mode ! 😠
Als de technische dienst niet bereikbaar is ga ik ervan uit dat men van het probleem intussen wel op de hoogte is.
Zo niet , pak dan godverdomme den telefoon op en ja ik weet dat we alles moeten resetten .
Stap het af met die stomme bandjes die we tot vervelens toe te horen krijgen.
Rechtstreeks nr met een operator.
Zo niet , pak dan godverdomme den telefoon op en ja ik weet dat we alles moeten resetten .
Stap het af met die stomme bandjes die we tot vervelens toe te horen krijgen.
Rechtstreeks nr met een operator.
LMAO ... nog ene die denkt dat hij de enige gebruiker is in België ... get a life dude ! 😠
En nu is het zelfs niet mogelijk om ze te bereiken , wat een amateuristische bende is me dat hier toch.
Wel iemand langs mijn huis sturen om een checkup te doen en de 1 enquête na de andere doen.
Dat boeit me niet , maak dat die rommel werkt. 😃
Wel iemand langs mijn huis sturen om een checkup te doen en de 1 enquête na de andere doen.
Dat boeit me niet , maak dat die rommel werkt. 😃
Ik vraag duidelijke communicatie . Hier nix , Facebook niks , website niks.
Dat ze het maar rap verkopen , ze zullen dan wel weten wat werken is. 😃
Dat ze het maar rap verkopen , ze zullen dan wel weten wat werken is. 😃
Paljaske, wat is uw probleem aub ?
Normaal krijg je op het nummer 0800 22 800 als je uw lijnnummer ingevoerd hebt, te horen dat er problemen zijn en men ermee bezig is, meer kan men in feite niet doen en proberen om deze problemen zo vlug mogelijk op te lossen.
Ermee bezig ? Geloof er nul de botten van ja . Is al van zeker half 5 deze middag . Zeg dan gewoon dat het zondag is en men geen zin heeft om nog wat te gaan werken.
chill up dude .. ze zijn bij PX ijzer aan het breken met de blote hand .. allemaal voor u alléén !
Dat ze het maar rap verkopen , ze zullen dan wel weten wat werken is. :D
Interessant ... schijnbaar hebt ge dus wel internet en DNS aangezien ge hier kunt posten ... dus moet FB en website ook werken ....
Paljaske vriendelijkheid kost geen geld en je bereik er zoveel meer mee.
En als je wil schelden en vloeken wees dan origineel.
Hopelijk is intussen je probleem opgelost
met vriendelijke groet.
En als je wil schelden en vloeken wees dan origineel.
Hopelijk is intussen je probleem opgelost
met vriendelijke groet.
Allee tis gemaakt . Volgende keer wat beter communiceren ja .
Sloapwel allemoal.:D
Sloapwel allemoal.:D
Eerst van zijn tak maken en als het dan in orde is, dan gaat hij slapen.
Tuurlijk , het moet gewoon werken. Kijk amper TV , als je dan eens voetbal wilt kijken waarvoor je extra betaald en het bolt niet.
Maar jij zou daar blij mee zijn natuurlijk.
Maar jij zou daar blij mee zijn natuurlijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.