Skip to main content
Allereerst heel apart dat ik dit forum moet gebruiken om in contact te komen met Proximus , tenminste als ik niet een uur aan de telefoon wil hangen.Mailen is niet mogelijk blijkbaar.

Al sinds 1983 ben ik klant bij Proximus, daar Proximus in mijn gemeente geen TV kan leveren heb ik deze via Telenet.

Gewezen op de pakketten van Telenet ( al in one) bekeek ik ook de pakketten van Proximus. Tot mijn verbazing en ook wel verontwaardiging constateerde ik dat ik voor mijn vaste telefoonlijn plus internet ( veel) meer betaalde als dat ik een pakket internet, vaste lijn tv( die Proximus niet kan leveren)zou nemen en dit blijkbaar al jaren. Ik zag hier graag een afdoend antwoord op.
Als je alles in een pakket neemt valt dit goedkoper uit.

mijn vader is dit indertijd ook maar te weten gekomen in een proximus center en is dan ook overgeschakeld naar een abonnement in een pack.



PS: als bijkomende info, op welke manieren je prox kunt contacteren


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
   


Dag Leo, wil het alvast graag met je nakijken, kan je ons alvast de klantgegevens bezorgen, via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Reageer