+1
-
-
Practitioner
-
354 reacties
Wie heeft zoiets stoms uit gevonden. Dat een klant nog niet kan kiezen welke zenders hij wil bekijken; Ik belde om 14.30 naar Proximus met de vraag om te kijken welke abonnementen er nog beschikbaar waren voor mij. Omdat ik er al een heleboel had konden dat er dus niet veel zijn. Enkel Music&culture nl en Nostalgie Fr want adult en kinderen moest ik niet hebben. Begin ik die zenders op zijn plaats te zetten wat zie ik nu. entertainmentzenders zijn verdwenen en in de plaats daarvan staan die kinderzenders er. Dus die mensen van de klantendienst weten dit dan ook niet want zij hebben mij dit niet gezegd dat dit zou gebeuren. En normaal zou het toch mogelijk moeten zijn om alle zenders te kunnen kopen want dit is het recht niet van Proximus maar wel van de klant die dacht ik toch betaald hiervoor. Dus ik vind die formule totaal overbodig dat je moet kiezen tussen kinderzenders of entertainment en daarmee bepaalt men welke zenders men kan zien.
icon
Beste antwoord door FreyaVR 4 april 2017, 14:12
De combinatie van oude boeketten en nieuwe van Tuttimus is inderdaad niet mogelijk. Mvg, Freya
Bekijk origineel