Vraag

Abonnement via werkgever

  • 5 September 2017
  • 1 reactie
  • 316 Bekeken

Hoe lang duurt het vooraleer een abonnement in orde gebracht wordt? Ik heb begin vorige week mijn aanvraag gedaan, maar dit is nog steeds niet in orde. Alleen kan ik bij proximus zelf de vraag niet stellen, aangezien ze je dan naar de werkgever doorsturen....Ik heb een nieuwe kaart en 4G die geactiveerd moeten worden. Mijn telefoonabonnement was al bij Proximus.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Pepertje,

Kan je ons via een privé bericht wat meer informatie bezorgen? Alsook het betrokken oproepnummer zodat we dit kunnen nakijken?

Nu wanneer het een overname van privé naar werkgever betreft is dit afhankelijk van wanneer de werkgever ons de aanvraag overmaakt, dat is ook de reden waarom ze verwijzen naar je werkgever.

Groetjes Inge

( Een privé bericht kan je sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Groetjes Inge

Reageer