Ik ben verbaast dat de resterende belminuten van mijn Smart+15 abonnement van vorige maand, niet zijn overgedragen naar deze maand. Vroeger had ik een abonnement Comfort 15 voor mijn smartphone en elke maand werden éénmalig de resterende minuten inbegrepen in het volume overgedragen naar de nieuwe maand. Hoe komt het dat dit nu niet is gebeurd ?
Bedankt voor antwoord,
Groetjes,
Greetje
Bladzijde 1 / 1
Beste, sinds de nieuwe tarieven worden er geen resterende belminuten of belwaarde meer overgedragen. Dit is bij geen enkele operator nog aan de orde. Mvg, Eva.
Waarom (3 jaar later) staat er nog steeds een vakje 'over te dragen minumten' en 'overdragen minute van vorige maand' op ons factuur? Jammer dat jullie dit niet ('meer') in rekening brengen en dat elke seconde die we buiten BE bellen dan wel aanrekenen .... lijkt me niet consequent. Het is ook niet omdat andere operatoren het niet meer doen dan jullie hun (slecht) voorbeeld moeten volgen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.