Hallo iedereen,
Na jarenlang klant geweest te zijn bij Belgacom moet ik er jammergenoeg een einde aan maken.
Kan iemand mij helpen of enkele tips geven om dit zo kosteloos mogelijk te doen?
Mvg,
Robbe
Bladzijde 1 / 1
bedankt voor te talloze reacties.
Op je factuur kan je de contractduur terugvinden.
1 maand op voorhand opzeggen en dan kan het kostenloos...
1 maand op voorhand opzeggen en dan kan het kostenloos...
Dag Robbe,
Best neemt u contact met onze klantendienst of via een verkooppunt om uw contractduur na te kijken.
Axs heeft gelijk, er is ook een vooropzeg van 30 kalenderdagen van toepassing.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Best neemt u contact met onze klantendienst of via een verkooppunt om uw contractduur na te kijken.
Axs heeft gelijk, er is ook een vooropzeg van 30 kalenderdagen van toepassing.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Hallo,
mijn contract loopt bijvoorbeeld 14/01/2012.
wat moet ik nu doen?
een aangetekende brief schrijven of naar proximus verkooppunt gaan of..?
naar wie moet ik deze dan sturen?
mvg,
Emie
mijn contract loopt bijvoorbeeld 14/01/2012.
wat moet ik nu doen?
een aangetekende brief schrijven of naar proximus verkooppunt gaan of..?
naar wie moet ik deze dan sturen?
mvg,
Emie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.