Waarom kost mijn easy+10 abonnement plots 11 EUR??
Abonnement = 11 EUR
Verbruik = 0 EUR
Bladzijde 1 / 1
merkwaardig want easy 10+ kost nog altijd 10€ (tenzij de website niet is aangepast)
http://www.proximus.be/nl/id_cr_easytables/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen/easy-abonnementen.html
http://www.proximus.be/nl/id_cr_easytables/particulieren/producten/mobilus/mobilus-abonnementen/easy-abonnementen.html
Alle oude mobiele abbonementen zijn per 1 januari met € 1 verhoogd, dus ook easy+10. PX heeft de website nog niet aangepast. Dit moet ook op de factuur van november 2015 vermeld gestaan hebben. Alle nieuwe formules hebben deze prijsstijging niet gehad.
Alles proficiat een op zich al duur abonnement met dure prijzen per minuut (25cent per minuut !!!!!;) wordt zomaar met 10% verhoogd.
Waar is het verstand van Proximus managers gebleven? Kortzichtig korte termijn beursprestaties maar klanten die trouw zijn, moeten beloond worden met kortingen in plaats van toeslag van 10,%
Waar is het verstand van Proximus managers gebleven? Kortzichtig korte termijn beursprestaties maar klanten die trouw zijn, moeten beloond worden met kortingen in plaats van toeslag van 10,%
Je ziet het, ik heb gereageerd. Normaal had dit een PX medewerker of community manager van PX moeten doen. Die hadden je dit moeten meedelen op dit forum met de verwijzing waar dit staat. Maar nee ze maken op dit moment heel grote onderscheid bij wie ze een antwoord geven en bij wie niet.
Hallo Bart_075,
Dat komt door de prijsstijging die Proximus heeft doorgevoerd op deze oudere abonnementen.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Dat komt door de prijsstijging die Proximus heeft doorgevoerd op deze oudere abonnementen.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.