Skip to main content
Blijkbaar is het onmogelijk dat proximus het van de eerste keer goed doet,

van begin de maand juli probeer ik mijn 2 kinderen een abonnement te geven full control 15...

ofwel lukt het voor de ene wel en voor mijn andere kind niet, het kind dat dan wel een full control had wordt daar nu vanaf gehaald , en diegene die het niet had heeft het nu wel.

na herhaaldelijk bellen begin ik het wel beu te worden ,na telkens de melding vanaf nu is het in orde mevrouw loopt alles terug in het honderd.

maar facturen sturen om te betalen daar zijn ze dan wel goed in,,,,, was tot nu een tevreden klant maar nu niet meer,,, hoop dat er snel een oplossing komt

dit zou voor beide kinderen een smart 15 full control moeten zijn met 120 minuten bellen, onbeperkt sms'en en 1 gb internet



Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Dag jessie,



Kan je me via een privébericht aan het Proximus Team https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 beide gsm nrs doorgeven, dan kunnen we alles eens nakijken.



Groetjes,



Jos
Dag jessie,



Kan je me via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) beide gsm nrs doorgeven, dan kunnen we alles eens nakijken.



Groetjes,

Jos


hoe stuur ik een prive bericht naar jou?
Dag jessie,



Kan je me via een privébericht aan het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) beide gsm nrs doorgeven, dan kunnen we alles eens nakijken.



Groetjes,

Jos


hoe stuur ik een prive bericht naar jou?


Door te klikken op deze link, Jessie, de tekst in het voorziene veld tikken, en dan klikken op 'Opslaan' = verzenden

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
een andere persoon heeft in juni een brief gekregen van proximus dat mijn affinty freestyle omgeschakeld werd naar full control

het meest verbazende was de naam die gelinkt was aan het GSM-nummer niet de mijne

ik heb direct naar proximus gebeld en er werd mij gezegd dat ik een nieuwe brief zou ontvangen, tot op heden nog niets gezien



wel is mijn tariefplan omgeschakeld

op my- proximus krijg ik nu altijd foutmeldingen : ik zoek iets wat niet meer bestaat, u heeft geen rechten

toch sta ik als beheerder:D

ook raar is dat ik blijkbaar 2 klantnummers heb en een B.T.W.nummer alsook 3 verschillende huisnummers
is het logisch dat proximus zomaar een abonnement veranderd naar een ander abonnement zodat ik 2 x zoveel per maand moet betalen?

de reden die men mij gaf bij proximus was dat ze sommige abonnementen gingen wegdoen



dit is bij mijn weten strijdbaar met de wet

Reageer