Beantwoord

Abonnement aanpassen

  • 4 January 2017
  • 4 reacties
  • 323 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Lukt blijkbaar niet om abonnement aan te passen naar tuttimus, geeft error weer dat het online niet gaat... dan scherm om aan te passen en wanneer ik klik op "verder"... alles weg. Dus weet ik nu niet of dit verzonden is of niet.
icon

Beste antwoord door tina.b 5 January 2017, 15:15

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +4
Het beste is dan om zelf te bellen naar de klantendienst en via de telefoon de omzetting laten doen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

op dit ogenblik zie ik geen wijziging noch aanvraag tot wijziging.

zal ik een collega laten bellen om je aanvraag in orde te brengen ?

vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 2
Badge +1
ja, ok Tina, liefst maandag voormiddag
Reputatie 7
Badge +3
Je aanvraag is doorgegeven.

Groetjes

tina

Reageer