Lukt blijkbaar niet om abonnement aan te passen naar tuttimus, geeft error weer dat het online niet gaat... dan scherm om aan te passen en wanneer ik klik op "verder"... alles weg. Dus weet ik nu niet of dit verzonden is of niet.
Bladzijde 1 / 1
Het beste is dan om zelf te bellen naar de klantendienst en via de telefoon de omzetting laten doen.
Beste,
op dit ogenblik zie ik geen wijziging noch aanvraag tot wijziging.
zal ik een collega laten bellen om je aanvraag in orde te brengen ?
vriendelijke groeten
Tina
op dit ogenblik zie ik geen wijziging noch aanvraag tot wijziging.
zal ik een collega laten bellen om je aanvraag in orde te brengen ?
vriendelijke groeten
Tina
ja, ok Tina, liefst maandag voormiddag
Je aanvraag is doorgegeven.
Groetjes
tina
Groetjes
tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.