Vraag

Abonnement aanpassen

  • 5 October 2016
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Goeiemiddag

ik heb de 20ste september eens lang gegaan in een Proximus winkel voor mijn mama haar abonnement aan te passen
ik zelf zou een eigen rekening starten met een abonnement en smartphone van €99 en 45 euro per maand
maar het kon 2 weken duren tegen dat het contract veranderd is maar zou het nu al aangepast zijn ?
ik zit nu al heel de tijd zonder gsm dus niet bereikbaar en vindt dit zelf beetje heel ambetant om heel de tijd te gaan vragen of het al veranderd is
Zouden jullie dit kunnnen zien van daar?
mijn nummer is 0496 XXX en die van mijn mama is 0478 XXX

mvg Jirka Algoed

Edit Wim: gsm nummers verwijderd omwille van privacy.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Jirka,

Wij zijn niet op de hoogte van de stockvoorraad in onze shops. Best ga je hiervoor persoonlijk langs.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +6
Hallo Jirka,

Liever geen gsm nummers online plaatsen, deze zitten ook in onze databases.
Best een privéberichtje sturen naar Het Proximus Team, en mijn collega's zullen het zeker voor je nakijken.
Om een privébericht te sturen klik je hier, schrijf je tekst in het voorziene tekstveld, en klik op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,
Wim

Reageer