Abonnement aangevraagd maar nog geen telefoon...

  • 19 August 2017
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Heb ongv 2 weken geleden een sim only aangevraagd en daarbij te horen gekregen dat het ongv over 48 uur mijn telefoon het zou doe. Dan probeer je iemand aan de telefoon te krijgen met een beltegoed kaart( dus je moet snel bellen) en gratis bellen vanuit het buitenland is ook niet waar.
Uiteindelijk een vrouw aan de lijn gekregen die niet zo vriendelijk was ,zij gaf aan dat ik moest wachten in verband met een controle.
Ok prima ik wachten nu inmiddels meer als twee weken later ,nog steeds geen telefoon.
Maar wel bericht per post over dat mijn factuur hoger word een andere factuur staat een nr terwijl ik zelf nog niet eens een nummer heb gehad.
Ik vandaag naar de winkel in Malmedy omdat bellen lukt niet met een beltegoed kaart...
En ja hoor Winkel dicht!!!! Dit rijden is voor mij een 40 min dus je snapt dat ik woest ben.
Net geprobeerd te bellen maar ik kom er niet doorheen.
Vorige keer gevraagd IVM mijn beltegoed kaart of ze mij even terug wilde bellen,nee dat kon niet gaf ze aan.
Echt verschrikkelijk dit,ik hoop dat iemand dit leest en mij terug mailt met goed nieuws!!!!!!!!

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

spijtig om dit nieuws te moeten vernemen van u. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor het ongemak.

Kan u mij het betreffend gsm nummer en het simkaartnummer ervan doorgeven? Ik kijk dit na voor u

Mvg,

Aw

Reageer