De decoder heeft een tijd uit gelegen. Bij het opstarten vraagt hij nu het abonneenummer van Belgacom TV. Dat is blijkbaar een ander nummer dan het algemene abonneenummer. Waar kan ik het nummer vinden?
En liefst niet ergens op de e-service want omdat we daar om mysterieuze redenen ook een cijfer in het paswoord moeten opnemen, wijkt dit paswoord af van al mijn andere, vergeet ik dit steeds en is mijn account nu locked natuurlijk.
En vraag me natuurlijk ook niet om naar één van de telefoonnummers van de helpdesk te bellen want om uren een wachttoon te beluisteren om zaterdagavond heb ik ook geen zin.
Bladzijde 1 / 1
Bellen naar 0800 22 700 zal de enige oplossing zijn. Wachttijden zijn sinds enkele maanden stukken beter. Heb meestal binnen 5 minuten iemand aan de lijn!
Je kan vanavond nog bellen tot 22u.
Je kan vanavond nog bellen tot 22u.
Inderdaad, het telefoonnummer werkt, enfin het is het telefoonnummer van de internetlijn.
Van harte bedankt.
Van harte bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.