Skip to main content
Ik probeerde al via verschillende toestellen mijn abonnement te veranderen, zonder succes.

Ik krijg constant het beeld op bijgevoegde foto, ook op mijn tablet en smartphone.



Als ik op 'Aanpassen' klik, krijg ik de melding dat ik iets moet aanduiden. Laat dat nu net hetgeen zijn dat ik niet kan doen...
Beste Christel, het spijt me te vernemen dat het via my proximus niet blijkt te lukken. Kan je via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer en gewenste aanpassing geven? Dan doen we hier het nodige voor. Groetjes Freya
Beste Christel, het spijt me te vernemen dat het via my proximus niet blijkt te lukken. Kan je via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer en gewenste aanpassing geven? Dan doen we hier het nodige voor. Groetjes Freya

Ik heb gisterenavond uiteindelijk nog gebeld om het abonnement te veranderen. Dat is dus in orde.

Maar dat neemt niet weg dat dit probleem voor eventuele andere klanten moet opgelost worden.

Reageer