Ik heb sinds een drietal weken een smartphone (Blackberry) en heb ook meteen een mobiel internet-abonnement aangekocht bij Proximus (Blackberry Internet Service). Persoonlijk heb ik hier nog geen factuur van gezien, maar het is dan ook nog geen maand geleden dat ik het aangevraagd heb.
Anyway, ik heb ook een Generation MTV 15-abonnement bij Proximus en in principe bedraagt mijn factuur elke maand 15 euro (ik ga nooit boven de 'gratis' sms'en of belminuten).
Vorige maand was ik mijn factuur echter vergeten betalen, en heb ik een aanmaning gekregen. Geen probleem, ik had de factuur de dag VOOR dat ik mijn aanmaning kreeg betaald, maar was dus wel nog te laat. Deze maand verwachtte ik dus wel aanmaningskosten, maar verder geen probleem.
Vandaag heb ik dus mijn factuur ontvangen en moet ik het mooie bedrag van 108,53 euro betalen. Volgens de factuur moet ik inderdaad 9 euro aanmaningskosten betalen (die ik zonder probleem wil betalen), maar de factuur zegt ook dat mijn vorig saldo van 15 euro nog niet betaald is (heb net mijn rekeningafschriften bekeken en weet zeker dat dat wel zo is) EN moet ik ook nog eens meer dan 65 euro 'gebruik' betalen van mijn Generation MTV 15-abonnement, naast nog een 16 euro voor mijn 'bundel'. Als ik het goed begrijp, ben ik volgens Proximus dus via mijn smartphone op internet geweest zonder dat ik daar een abonnement voor had. Terwijl ik wel al een Blackberry Internet Service-abo aangevraagd heb, en dit ook zo op mijn factuur vermeld staat.
Ik betaal in principe een kleine 10 euro per maand voor Blackberry Internet Service, waarmee ik 200 MB per maand aan data kan gebruiken. Ik gebruik nog geen 3 weken mijn smartphone en zit echt niet zo veel op internet met het toestel, dus de kans dat ik meer dan 65 euro aan data opgebruikt heb, naast mijn 200 MB dan nog, is nihil.
Beste Eva, graag had ik hier meer hulp en info over gevraagd.
Bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Beste Janish,
Kunt u via PM mij uw klantgegevens (klantennummer,gsmnummer) bezorgen aub? Zodra ik uw gegevens heb, kan ik dit voor u laten nakijken bij de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kunt u via PM mij uw klantgegevens (klantennummer,gsmnummer) bezorgen aub? Zodra ik uw gegevens heb, kan ik dit voor u laten nakijken bij de bevoegde dienst.
Eva
Beste Janish,
Ik heb dit via dossiernr 14258700 aan de bevoegde dienst doorgeven.
Zij zullen u terug contacteren.
Eva
Ik heb dit via dossiernr 14258700 aan de bevoegde dienst doorgeven.
Zij zullen u terug contacteren.
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.