Heb deze week contact gehad met één van jullie medewerkers..
Wij constateren op onze factuur dat deze ENORM veel verhoogd is in vergelijking met andere jaren.
Ons verbruik is niet veranderd in verhouding met andere jaren.
4 maanden per jaar is er bij ons een hoge piek in internationaal bellen maar met ons abonnement was de rekening niet extreem hoog.
Tot dit jaar... een stijging van meer dan € 1500 op 1 telefoonnummer.
Het vreemde is dat dit abonnement voor één of andere reden gewijzigd werd van Bizz XL 60 naar EASY +45... en alle andere abonnementen werden niet gewijzigd.
Ondertussen heb ik dit abonnement terug gewijzigd naar een Bizz Mobile XL(76) abonnement.
Wij hebben niet gemerkt dat dit abonnement gewijzigd was tot de eerste dure rekening binnenkwam.
Zou het alsnog mogelijk zijn om dit even recht te zetten?
€ 3500 telefonie / maand vinden wij nogal veel! Normaal zitten wij aan rekeningen van € 1500 / maand in onze drukste periode...
Graag ontvangen wij hiervoor een creditnota.
Hopend op een positieve reactie.
Bladzijde 1 / 1
Dag FKS,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Heb ondertussen via HET PROXIMUS TEAM gereageerd maar krijg hier geen reactie op.
Dit is ondertussen al 2 weken geleden.
Dit is ondertussen al 2 weken geleden.
Ondertussen meer dan een maand geleden, nog steeds geen antwoord.
Misschien ook maar beginnen kijken om van operator te veranderen.
Misschien ook maar beginnen kijken om van operator te veranderen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.