Aanvraag VDSL2 maar Bbox2 + Belcacom TV gekregen

  • 5 January 2012
  • 13 reacties
  • 705 Bekeken

Hallo,

vorige week zaterdag heb ik VDSL 2 aangevraagd op 080022800.

Daar heb ik duidelijk gezegd dat ik alleen een overschakeling wou op VDSL2, maar zonder Belgacom TV aangezien we al digitale tv hebben van telenet. En daar zijden ze dat het gratis was.

Daarjuist komt de postobde aan met een pakket BBox 2 + Belgacom TV decoder. In de doos zat er dan toch een factuur dat we 5 euro per maand moeten betalen.

Is dit een fout? Kunnen we de decoder gewoon terug geven zodat we niets moeten betalen?

Of moeten we een nieuw pakket laten komen met alleen een Bbox2 in...


Thomas

13 reacties

neem contact op met 0800 22 800 klantendienst die kunnen dit in orde zetten
Dit lijkt mij een fout. Misschien even langsgaan bij een Belgacom center zij kunnen jou ook verder helpen met die factuur. Ik denk dat ze jou per ongeluk een pack hebben gegeven.
jammerlijk foutje .... decoder zal je sowieso terug moeten inleveren, 't zal wel in orde komen, maar dit zou nog wel een tijd kunnen duren voor alle facturatie terug in orde is.

mvg
ah ok, en raar dat het dan maar 5 euro per maand is, want ik dacht dat belcacom tv 20 per maand is
Dit is enkel en alleen voor de huur van de decoder dan heb je nog geen programma's hé
huur decoder is €6, dus waarvan ze die €5 halen is me ook niet volledig duidelijk

mvg
het was exlusief btw
ah zo... enfin, laat ons maar weten hoe dit afloopt

succes

mvg
juist gebeld,

ze gaan die tv annuleren en ik mag gewoon de bbox installeren

de decoder moet ik daarna gewoon naar een belgacom center brengen
Dat is inderdaad de normale procedure

mvg
inderdaad, ik hoop enkel dat op factuur alles correct zal staan, aangezien het tv produkt nooit geleverd is kom je er misschien nog mee weg ...

toch jammer van deze fout, extra achternageloop voor klant

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Allicht werken ze met een factuur en een aparte creditnota. Dat is dikwijls hun procedure. Maar correct verloopt het meestal wel. Je moet wél soms eens bellen, omdat ze de creditnota vergeten af te trekken bij de betaling met domiciëring (had ik vorige maand met mijn Pay&Go bel-en surfkrediet dfat ik terugkreeg).
inderdaad sinjoor71, facturatie loopt uiteindelijk wel los, maar wel goed opvolgen, want ze hebben per ongeluk eens mijn internet & tv van het koper gesmeten en het heeft toch 3 facturen geduurd voor het correct was. ook al omdat er verkeerde produkten gereactiveerd werden, maar uiteindelijk heb ik geen cent te veel betaald. na elke factuur was het wel bellen voor credit nota, die instant aangemaakt werd

mvg

Reageer