Reeds 2 x vroegen wij een tussenkomst van de werkgever aan, dit op 7/4 en op 23/5. Beide keren kregen we een mail dat de aanvraag ontvangen werd en dat ze ons zouden contacteren binnen de 5 werkdagen. Ondertussen zitten wij nog steeds te wachten op een telefoontje.
Daarom heb ik daarnet zelf gebeld naar proximus. De dame aan de lijn vond niets terug van onze aanvragen. Wij moesten de aanvraag schriftelijk indienen of op mail terwijl ik beide mails voor mij had.
Nu moet ik morgen zelf terugbellen tijdens de kantooruren.
Moeten wij die aanvraag nu nog eens lanceren? Waarom kan er niet na één aanvraag correct gereageerd worden?
Sorry voor deze topic maar de dame in kwestie was niet echt beleefd en morgen tijdens de kantooruren terugbellen met de wachttijden is nog al moeilijk. Ook betekent dit dat wij nog langer moeten wachten alvorens de tussenkomst in werking treedt...
Bladzijde 1 / 1
Dag badedeur,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses
Groeten
Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Alvast de excuses
Groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.