Aanvraag plaatsing gsm antenne Balen Hulsen ... grapje ???

  • 3 October 2013
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties

Naar aanleiding slechte ontvangst van GSM signaal in Balen Hulsen Ossenberg 109 , suste de dienst EVA mij met de info , dat ze het nodige gedaan hadden en bij BIPT een aanvraag ingediend hadden voor de plaatsing van een antenne, zodat de ontvangst beter zou zijn.


Wij hebben navraag gedaan bij BIPT , dit is hun antwoord : quote


Eerst en vooral mijn verontschuldigen voor het laattijdige antwoord. Ik heb in onze database effectief een project van Proximus/Belgacom voor de omgeving Hulsen/Ossenberg. Dit project dateert echter al van enkele jaren geleden.


De doorlooptijd van een project is niet te voorspellen, dit hangt af van de prioriteit die de operator al dan niet geeft aan een bepaald project. Ik heb effen gecheckt bij Belgacom en ze melden me dat dit nog altijd in projectfase zit (ik heb de heer R. Gester trouwens in kopie gezet).


Dus alleen Belgacom kan u correct en precies informeren wanneer dit project zal afgerond zijn.


Met vriendelijke groeten,


Frans Vindevoghel


Waarnemend Adviseur


unquote


Het is dus niet op basis van mijn klacht om beter ontvangst, nee, ze hadden jaren geleden reeds een aanvraag ingediend, waarschijnlijk zoals voor zovele andere locaties, voor het geval ze het ooit nog zouden nodig hebben.


Dist is dus geen nieuwe aanvraag, en zeker niet met de intentie deze te activeren ....


Is dit een grapje ?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Ja, maar die ben je rapper kwijt dan je denkt...en wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht zei mijn grootmoeder...

Reageer