Beantwoord

Aantal opnames bewaren

  • 1 October 2016
  • 9 reacties
  • 287 Bekeken

Wanneer ik bij serie opnames wijzigen het aantal te bewaren afleveringen verander naar 'alle' ipv '10', springt het toch telkens terug naar '10' en worden er ook maar '10 opnames bewaard. Hoe komt dit? Ik heb de decoder reeds terug opgestart
icon

Beste antwoord door ThomasP 3 October 2016, 14:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey mayaloos, ik vermoed dat je dit wijzigt wanneer je het desbetreffende programmma selecteert en op 'opnemen' drukt. De instellingen die je dan wijzigt zijn dan slechts voor deze opname. Wanneer je de instellingen wilt wijzigen voor ALLE opnames dien je dit te doen via:
Menu -> instellingen (tandwielicoontje) -> mijn voorkeur -> opnames -> aantal afleveringen wijzigen naar 'alle' & 'bevestigen'.
Reputatie 7
Badge +6
Dat werkt toch wel hoor: ik heb zo vorig jaar een serie gepland met 'alle' en opgenomen: dit jaar komt die serie terug op tv ... en ook in mijn planning ! Goed geheugen daar bij Proximus. ;-))) en gemakkelijk voor mij. 😳
Bij mij werkt deze instelling ook.
Maar toch ontbreken er af en toe afleveringen.
vb eind september/begin oktober was ik op vakantie: zowel de aflevering van Hetzelfde geld (28/9) als de laatste 2 van The Bridge (1/10) zijn niet opgenomen. Vooral laatste is heel vervelend.....
Overigens niet de eerste keer, en wellicht ook niet de laatste.
Reputatie 7
Badge +4
Als je je nummer even doorstuurt via privé bericht en erbij vermeld welke aflevering niet zijn opgenomen en op welke post die waren, kan ik die opnames wel laten toevoegen aan je account. Dan kan je je seizoen van The Bridge nog uitkijken 😉

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Als je je nummer even doorstuurt via privé bericht en erbij vermeld welke aflevering niet zijn opgenomen en op welke post die waren, kan ik die opnames wel laten toevoegen aan je account. Dan kan je je seizoen van The Bridge nog uitkijken 😉

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim,

Het Proximus team


Is verstuurd, hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +4
heb het gezien, en ben er mee bezig.
Reputatie 7
Badge +1
Als je de standaard opname-instellingen verandert, moet je dat ook nog wel bevestigen.
En het klopt dat er soms afleveringen niet worden opgenomen. Maar ik los dat op met TV replay+. Ik spreek wél over een V4 met nog geen NTE-interface (komt die er nog ooit?)..
Reputatie 7
Badge +4
Die NTE-interface gaat er nog komen, ik heb alleen geen zicht op wanneer precies.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt, dat had ik al gedacht...🆒

Reageer