Beantwoord

Aansluiting homecinema

  • 6 September 2016
  • 4 reacties
  • 597 Bekeken

Heb mij gisteren nieuwe Homecinema gekocht namelijk de Philips HTS4282 en het werkt perfect om blue ray af te spelen. Was enkel teleurgesteld dat bij het thuiskomen toen ik de doos opende dat ik vaststelde dat er enkel een stroomkabel inzat. Blijkbaar is dat nu tegenwoordig een standaard om er geen kabels meer in de steken bij al de merken. Gelukkig had ik nog een HDMI kabel liggen.

Om mijn decoder te kunnen aansluiten op mijn Homecinema hebt ik een DIGITAL IN-OPTICAL kabel nodig voor mijn V5 met harde schijf is die verkrijgbaar bij PX?
Of moet ik andere kabel gebruiken?

Dit zijn mijn aansluitingen aan de achterkant:
a VIDEO OUT
Hierop sluit u de Composite Video-ingang
van de TV aan.
b AUDIO IN-AUX 1/AUX 2
Hierop sluit u een analoge audio-uitgang
van de TV of een analoog apparaat aan.
c ANTENNA FM 75
Signaalinvoer vanaf een antenne, kabel of
satelliet.
d DOCK for iPod
Hierop sluit u een Philips iPod/iPhonestation
aan.(Model: Philips DCK3061)
e DIGITAL IN-COAXIAL
Hierop sluit u een coaxiale audio-uitgang
van de TV of een digitaal apparaat aan.
f DIGITAL IN-OPTICAL
Hierop sluit u een optische audio-uitgang
van de TV of een digitaal apparaat aan.
icon

Beste antwoord door Wim VL 7 September 2016, 09:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Daar ik geen HDMI in zie, enkel een uit op je Homecinema lijkt me het inderdaad best om de optische kabel te gebruiken. Ik denk dat je dit best bij een speciaalzaak gaat gaan halen.
Ik weet niet of de Proximus Centers die ter beschikking hebben, en indien wel, zul je waarschijnlijk niet veel keuze hebben. In de winkel waar je je homecinema gehaald hebben zullen ze wel verschillende merken hebben zodat je kan kiezen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Patrick,

ik vermoed dat je dergelijke kabel niet bij ons kunt aanschaffen. Probeer eens bij vandenborre of krëfel.

MVG,

Wim
Intussen aangeschaft en werkt 100% wel weer 20 euro kwijt voor dat kabeltje.
of
b AUDIO IN-AUX 1/AUX 2
Scart dec v5 -> RCA kabel

Reageer