Ik ben bijna een maand klant en na het wegwerken van enkele probleempjes ben ik ook een tevreden klant. Althans wat mijn Tuttimusabonnement thuis betreft.
Op maandag 13 maart deed ik een aanvraag voor een internetaansluiting in het studentenhuisje van mijn dochter. De dame aan de lijn gaf te kennen dat er binnen de twee dagen telefonisch contact ging opgenomen worden met mijn dochter. Dat is nog steeds niet gebeurd en de ongemakken zijn daardoor groot want via de hotspots werken levert teveel onderbrekingen en onvoldoende snelheid.
Kan hier snel duidelijkheid in gegeven worden?
Ref.: R00000011000047SZZ-1
> Klantennummer: 620175671
Vriendelijke groeten,
Johan
Bladzijde 1 / 1
Beste, ik stel vast dat op dit adres de technische situatie nog dient bekeken te worden alvorens men een datum kan geven. Helaas kunnen we hier geen exacte termijn op kleven, dit kan soms enige tijd duren. Voor meer info kan u best via de klantendienst contact opnemen met planning om na te gaan wanneer u hierover verder nieuws mag verwachten. Mvg, Freya
Beste,
8 dagen geleden nam ik contact op met de klantendienst.
Helaas diende ik 's anderdaags opnieuw te bellen, want de dispatch was niet meer bereikbaar.
7 dagen geleden nam mijn dochter dan contact op. Uiteindelijk moeten de afspraken met haar gemaakt worden.
Zij kreeg te horen dat ze alweer 's anderdaags telefoon mocht verwachten om een afspraak te maken.
Intussen zijn we weer een week verder.
Er kwam nog geen reactie. Geen telefoon, geen mail. Niets.
Ik vraag me dan ook af wat voor zin het heeft om nog eens op nieuw te bellen.
Overschakelen naar Telenet is misschien een beter alternatief...
8 dagen geleden nam ik contact op met de klantendienst.
Helaas diende ik 's anderdaags opnieuw te bellen, want de dispatch was niet meer bereikbaar.
7 dagen geleden nam mijn dochter dan contact op. Uiteindelijk moeten de afspraken met haar gemaakt worden.
Zij kreeg te horen dat ze alweer 's anderdaags telefoon mocht verwachten om een afspraak te maken.
Intussen zijn we weer een week verder.
Er kwam nog geen reactie. Geen telefoon, geen mail. Niets.
Ik vraag me dan ook af wat voor zin het heeft om nog eens op nieuw te bellen.
Overschakelen naar Telenet is misschien een beter alternatief...
Dag Johan,
Volgens onze systemen loopt er iets mis op It niveau. Hiervoor heb ik ticket 42140137 aangemaakt. Dit om het order snel verder af te werken en zo snel mogelijk een afspraak te koppelen!
Oprechte excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
Volgens onze systemen loopt er iets mis op It niveau. Hiervoor heb ik ticket 42140137 aangemaakt. Dit om het order snel verder af te werken en zo snel mogelijk een afspraak te koppelen!
Oprechte excuses voor het ongemak.
Mvg, Nicky
Beste,
Ik wil graag uiterlijk maandag een oplossing en hiermee bedoel ik een afspraak die in tijd zeer nabij is.
In het andere geval neem ik contact op met Telenet om na te gaan hoe snel zij voor mijn dochter een internetabonnement kunnen activeren.
Dat de snelste mogen winnen...
Groeten,
Johan
Ik wil graag uiterlijk maandag een oplossing en hiermee bedoel ik een afspraak die in tijd zeer nabij is.
In het andere geval neem ik contact op met Telenet om na te gaan hoe snel zij voor mijn dochter een internetabonnement kunnen activeren.
Dat de snelste mogen winnen...
Groeten,
Johan
Dag Johan DK,
Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst.
Wat ik op dit moment kan zien is dat de hulp van IT werd ingeroepen.
Groetjes,
Antonella
Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst.
Wat ik op dit moment kan zien is dat de hulp van IT werd ingeroepen.
Groetjes,
Antonella
Beste,
Op 14 april is er een technicus van Proximus langs gekomen om vast te stellen dat ...er eerst een technicus-lasser zal moeten langs komen. Dit kan pas tegen 5 mei. Dat is bijna 2 maanden nadat ik de aanvraag deed.
Op 15 april nam ik contact op met Telenet. Negen dagen later is de aansluiting al een feit.
Of met andere woorden: een aansluiting van Proximus op volgend adres is niet meer nodig: Lange Violettestraat 196 ( Bus N) 9000 Gent.
Ik hoop dat dit bericht ter kennisgeving volstaat en dat ik nog een bevestiging kan krijgen van mijn annulatie.
Vriendelijke groeten,
Johan De Kimpe
Op 14 april is er een technicus van Proximus langs gekomen om vast te stellen dat ...er eerst een technicus-lasser zal moeten langs komen. Dit kan pas tegen 5 mei. Dat is bijna 2 maanden nadat ik de aanvraag deed.
Op 15 april nam ik contact op met Telenet. Negen dagen later is de aansluiting al een feit.
Of met andere woorden: een aansluiting van Proximus op volgend adres is niet meer nodig: Lange Violettestraat 196 ( Bus N) 9000 Gent.
Ik hoop dat dit bericht ter kennisgeving volstaat en dat ik nog een bevestiging kan krijgen van mijn annulatie.
Vriendelijke groeten,
Johan De Kimpe
Dag Johan DK,
Ik heb het nodige gedaan. De aanvraag werd geannuleerd.
Groetjes,
Antonella
Ik heb het nodige gedaan. De aanvraag werd geannuleerd.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.