Skip to main content
Tot voor de update van mei, kon ik twee programma's aansluitend programmeren. Nu moet ik daar 5 minuten tussen laten.

vb: Programma loopt van 10.15 tot 11.00, het andere begint om 11.00 en loopt tot 12.00. Dan moet ik het eerste 5 minuten vroeger laten stoppen of het tweede 5 min later laten beginnen.

Ik programmeer natuurlijk zonder marges. Is dit een bug of is dit gewoon een stomme verbetering?

Kan ik ergens alle gekende bugs opzoeken of bekijken? In een stickypost ofzo?

Nog iets, vroeger kon ik tot op de minuut programmeren, nu niet meer. Als dat nog zou kunnen dan zou dit al veel minder erg zijn.

Bedankt

Waarom programmeer je zonder marge ? Als je mét marge programmeert sluit het perfect aan. De software zet de eindtijd van het eerste en de begintijd van het volgende automatisch op nul. Als je "exact"' gebruikt werkt dat blijkbaar niet. Je kunt er zo meerdere achter mekaar programmeren, ook series. Als een serie eindligt moet je bij een serieprogramma ervoor of erna wel de begin-of eindtijd aanpassen, want die staat dan op nul.

Concreet, ik neem de vuelta op, die loopt van 15.55 tot 17.55. Maar ik moet enkel het laatste uur hebben. Via een handmatige opname voer ik dat uit. Ik wil ook anticiperen op een overschakeling van één naar canvas als het langer duurt en kies dus weer voor handmatig op te nemen van 17.55 tot 18.20 op canvas. Vroeger kon dit!

Nu moet ik zogezegd kiezen terwijl ze niet overlappen. Als ik nu nog tot op de minuut zou kunnen programmeren dan zou ik maar 1 minuut verliezen, dat zou niet zo erg zijn maar ook die optie is verdwenen.

Is dit een probleem of een vereenvoudiging van belgacom die slecht is?

Reageer