We gaan het kort houden, want er zijn al meer liters inkt over gevloeid dat miljoenen naar Bellens zijn zichrekening.
Skynet. Er zijn goedkope webportals in het oostblok die een betere usability aanbieden dan hun services. De webmail ziet er uit alsof die voor Windows 98 werd ontwikkeld (en ontworpen!) en de snelheid en bruikbaarheid op mobiel ervan is navenant. Heeft u al eens de webmail van Telenet gezien? Het is verschil is dag en nacht.
E-services. Dit moet je aanvragen. Dit moet je -werkelijk- aanvragen, terwijl het gratis is. Is het niet gemakkelijker om gewoon iedereens e-services automatisch te koppelen met de account? Nu ontstaat er een jungle van misverstanden en gebrekkige communicatie over het activeren van e-servies.
Belgacom TV. Wat een gedoe met niet werkende activeringsnummers en factuurnummers. Zo kan je op naar de lijn 0800 222 63 bellen om een tijdelijk activeringsnr edm verkijgen, zodat u uw klantennummer kan opeisen. Mocht dit ook werken, dan had ik geen uren verloren deze middag.
De helpdesk. Bel je voor het minste probleem naar de helpdesk, dan is de kans groot dat iemand je met de vinger half in de mond zegt die ie't ook niet weet. En dan zwijg ik over de dames met Nederlandse tongval die al snel hun geduld en diplomatie aan de kant gooien, terwijl ik van mijn kant steeds bedaard en professioneel tract te communiceren (het zou ik moeten zijn die het op een schelden zet, niet omgekeerd.)
Advies aan de lezer: stap vandaag nog over, er zijn genoeg goekopere en kwaliteitsvollere alternatieven (en dan heb ik het niet enkel over Telenet).
Advies aan Belgacom: pompen.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.