Sinds mijn echtgenote van abonnement is veranderd na een promo-actie voor een smartphone klopt mijn aanrekening niet meer(nooit). Er zijn ondertussen al acht maanden voorbij waarin ik elke maand naar de klantendienst bel (dus telkens minstens tien minuten aan de telefoon wacht, wacht, wacht) (ook terugbellen al geprobeerd: werkt niet), een creditnota terugkrijg (gelukkig) en de verzekering dat alles wel in orde zal komen tegen de volgende keer. Niet dus. Ook deze maand klopt de rekening niet. Heb 11 dagen geleden dan maar een klacht gemaild en daar voorlopig nog geen antwoord op gekregen. Ik bel naar de klantendienst maar daar kan ik bij aanrekeningen niet terecht omdat de computerstem mij zegt dat ik een mail gestuurd heb en moet wachten op de behandeling. Ondertussen moet ik normaal tegen morgen een rekening betalen die 73 euro teveel aanrekent. Zucht. Ik draai in cirkels. Wat ik vooral moeilijk en ondermaats vind is de communicatie. Oh ja, ik heb ook al meerdere malen het bedrag proberen betwisten online. Steeds krijg ik de melding: "Momenteel kan u geen online-betwistingen uitvoeren". Tja.
Bladzijde 1 / 1
Dag HEM,
Hiervoor werd dossier 40981457 opgemaakt naar aanleiding van je e-mail.
De factuur van de maand januari staat momenteel 'on hold'. Je mag ervoor kiezen om het 'niet-betwiste' gedeelte van de factuur reeds te betalen of te wachten met betaling tot je iets hoort van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella
Hiervoor werd dossier 40981457 opgemaakt naar aanleiding van je e-mail.
De factuur van de maand januari staat momenteel 'on hold'. Je mag ervoor kiezen om het 'niet-betwiste' gedeelte van de factuur reeds te betalen of te wachten met betaling tot je iets hoort van de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella
Ben alvast blij met de reactie. Weet nu dat ik mij over mijn betaling weer even geen zorgen hoef te maken. Het gaat mij trouwens echt niet alleen over centen.
Waarom kan ik stellen dat na acht keer (elke maand) de klantendienst te bellen de wachttijden nog vaak het fatsoenlijke overschrijden? Waarom werkt de terugbelservice meestal van geen kanten? Waarom loopt de computerstem zo vaak verloren in haar eigen logica? Waarom kan ik al maanden geen betwisting van bedragen online doen? Waarom duurt het minstens acht maanden om een abonnementsrekening in orde te krijgen? Waarom moet ikzelf de mensen aan de telefoon op weg zetten om hen uit te leggen wat er mis is? Enfin, ik ben nog steeds trouwe klant en zeker tevreden over de geleverde diensten maar wat jullie zouden het mij wel iets gemakkelijker kunnen maken. Vlottere verwerking en communicatie kunnen alvast helpen.
Over de reactie op het forum, verder geen klagen, maar ook dit is zeker niet bij iedereen gekend....
Waarom kan ik stellen dat na acht keer (elke maand) de klantendienst te bellen de wachttijden nog vaak het fatsoenlijke overschrijden? Waarom werkt de terugbelservice meestal van geen kanten? Waarom loopt de computerstem zo vaak verloren in haar eigen logica? Waarom kan ik al maanden geen betwisting van bedragen online doen? Waarom duurt het minstens acht maanden om een abonnementsrekening in orde te krijgen? Waarom moet ikzelf de mensen aan de telefoon op weg zetten om hen uit te leggen wat er mis is? Enfin, ik ben nog steeds trouwe klant en zeker tevreden over de geleverde diensten maar wat jullie zouden het mij wel iets gemakkelijker kunnen maken. Vlottere verwerking en communicatie kunnen alvast helpen.
Over de reactie op het forum, verder geen klagen, maar ook dit is zeker niet bij iedereen gekend....
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.