Skip to main content
Ik bestelde deze optie op 7 juli en desactiveerde ze na mijn verblijf in Frankrijk en Engeland op 28 juli



Op mijn facturen van juli en augustus verscheen in totaal 36,69



Ik had verwacht voor 1 volle maand te moeten betalen, maar nu zie ik dat ik zelf voor een dikke 1,5 maand betaald heb voor 21 dagen verbruik !



Mijn klantnummer 10202083



Kan u dit nakijken aub ?



PS bestaat er een e-mailadres om vragen rond facturatie te stellen, ik vind dit nergens op jullie site(s).

















































BTW ex BTW in
7-12 juli 20,0000 24,20000
13-28 juli 10,3226 12,49035
Totaal 30,3226

36,69035



Het gaat hier over een maandabonnement van 24,20€voor 50MB p.maand en 3,63€ per extra-MB . Er staat ook bij:



U kunt deze opties op elk moment activeren of deactiveren volgens uw behoefte.



Staat er ergens vermeld hoe je dat moet desactiveren an hoe snel dat zoiets werkt ?




Dag Geert 14383,



Wij maakten uw vraag ondertussen over aan Proximus.



De Proximus-klantendienst zal zelf contact met u opnemen. Indien u wenst, kunt u deze dienst bereiken op het nummer 078 05 6000 of 6000 (gratis vanaf een Proximus GSM).



Met vriendelijke groeten,



Eva




Reageer