Geachte,
Door het pokémon gedoe van mijn zoon is mijn factuur enorm opgelopen. Omdat hij meerdere malen al zijn limiet van 60 euro bereikt had heb ik hem op 8 augustus laten overstappen naar een smart+25 full control. Nu krijg ik een faxtuur met een verbruik van 74,61 euro voor hem. Wat ik totaal niet begrijp want inderdaad het data verbruik is berekend op voorgaande periode nl. juli (waar hij nog in oud systeem zit) maar dan kan hij toch nooit de 60euro overschrijden! En dan moet die lieve man aan de telefoon vorige maand nog zeggen "nee mevrouw met dit nieuw abonnenment ga je geen hoge facturen meer betalen." Als jullie hier niets aan verhelpen en 14,61 in mindering brengen wat ik een correcte compromis vind dan ben ik er nu vast van overtuig dat ik terug keer naar de concurrentie met met alles van telecomunicatie !
Mijn factuurnummer 6619971179 - klantnummer xxxx
Ik heb meermaals naar jullie klantendienst gebeld vrijdag en vandaag maar krijg geen respons. Van service gesproken?
Edit Wim: klantennummer verwijderd (is door ons gekend)
Bladzijde 1 / 1
Controleer eens de data. Is het niet mogelijk dat de factuur geld voor juli + de eerste 8 dagen van augustus?
@EDN: Ter info:
Als er op den duur niemand van proximus zelf hier reageert kan je altijd een privébericht sturen met fact en klantnr, want hier zijn de meeste forumleden niet van proximus en kunnen u bij deze zaak moeilijk verder helpen:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Als er op den duur niemand van proximus zelf hier reageert kan je altijd een privébericht sturen met fact en klantnr, want hier zijn de meeste forumleden niet van proximus en kunnen u bij deze zaak moeilijk verder helpen:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Dag Els,
Ik heb dossier 27674140 opgemaakt voor nazicht door de achterliggende dienst, die je verder zal informeren.
Groetjes,
HeidiE
Ik heb dossier 27674140 opgemaakt voor nazicht door de achterliggende dienst, die je verder zal informeren.
Groetjes,
HeidiE
Dag Els,
Creditnota 6691470912 is opgemaakt.
Een bevestiging hiervan volgt per post!
Prettige dag verder,
Heidi
Creditnota 6691470912 is opgemaakt.
Een bevestiging hiervan volgt per post!
Prettige dag verder,
Heidi
DENK DAT VEEL KLANTEN VAN PROXIMUS HETZELFDE PROBLEEM HEBBEN IN VERBAND MET POKEMON GO; ZOU ZOGEZEGD UW MOBIEL VERBRUIK NIET VERMINDEREN MAAR NIETS IS MINDER WAAR.....
IK HEB NOG GEEN CREDITNOTA ONTVANGEN DAAROMTRENT
IK HEB NOG GEEN CREDITNOTA ONTVANGEN DAAROMTRENT
Dag Jessie,
Sinds 04/08 wordt het Pokémon Go verbruik niet meer aangerekend.
Door een fout is dit verbruik op 03/08 en 04/08 zichtbaar in MyProximus.
Dit wordt gecrediteerd vóór de opmaak van de factuur, hiervoor hoef je ons niet te contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Sinds 04/08 wordt het Pokémon Go verbruik niet meer aangerekend.
Door een fout is dit verbruik op 03/08 en 04/08 zichtbaar in MyProximus.
Dit wordt gecrediteerd vóór de opmaak van de factuur, hiervoor hoef je ons niet te contacteren.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.