Door het pokémon gedoe van mijn zoon is mijn factuur enorm opgelopen. Omdat hij meerdere malen al zijn limiet van 60 euro bereikt had heb ik hem op 8 augustus laten overstappen naar een smart+25 full control. Nu krijg ik een faxtuur met een verbruik van 74,61 euro voor hem. Wat ik totaal niet begrijp want inderdaad het data verbruik is berekend op voorgaande periode nl. juli (waar hij nog in oud systeem zit) maar dan kan hij toch nooit de 60euro overschrijden! En dan moet die lieve man aan de telefoon vorige maand nog zeggen "nee mevrouw met dit nieuw abonnenment ga je geen hoge facturen meer betalen." Als jullie hier niets aan verhelpen en 14,61 in mindering brengen wat ik een correcte compromis vind dan ben ik er nu vast van overtuig dat ik terug keer naar de concurrentie met met alles van telecomunicatie !
Mijn factuurnummer 6619971179 - klantnummer xxxx
Ik heb meermaals naar jullie klantendienst gebeld vrijdag en vandaag maar krijg geen respons. Van service gesproken?
Edit Wim: klantennummer verwijderd (is door ons gekend)
Beste antwoord door HeidiE
Bekijk origineel