Vraag

Aanrekening kosten nationaal

  • 17 April 2017
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Beste klantendienst,
Ondertussen is de factuur van Proximus van de maand maart binnen en WEER worden de extra kosten aangerekend voor nationaal bellen en sms'en.
Dit loopt ondertussen al 8 maanden verkeerd. Hoeveel tijd heeft Proximus nodig om deze eenvoudige rechtzetting te doen?
Als ik het bericht krijg dat mijn klacht is afgesloten dan verwacht ik dat het probleem opgelost is. Zo blijven we bezig natuurlijk.
Graag via deze weg toch een reactie van de klantendienst en de bevestiging dat het aangepast werd zodat ik de volgende maand eindelijk een juiste afrekening krijg.

Er belt niemand terug als ik via de site aanklik om mij te contacteren binnen de 15' en een ‘online betwisting is tijdelijk niet mogelijk’. Is dit dan de enige manier om de klantendienst te bereiken? Ik heb geen tijd om uren aan de telefoon te wachten tot de lijn vrij is.

Kan u ook doorgeven aan de boekhouding dat ik wacht op een creditnota alvorens mijn factuur betaald zal worden.

Graag een snelle en duidelijke reactie.

MVG
Sonja

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Sonja,

Alvast de excuses.

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Mvg, Koen

Reageer