Klantnummer 604456076
Op 30/05/17 ging ik langs om de facturatie van mijn mobiel tel nr 0495/xxx (stond op het bedrijf N) bij te voegen naar mijn privé (vaste tel 09/xxx + internet + TV)
Pas eind juli was dit eindelijk in orde nadat ik diverse keren Proximus had gecontacteerd en enkele dagen zonder mobiel nr zat - als langdurige trouwe klant vroeg ik gewoon om deze aanpassing - doch door foutieve handeling van een van uw medewerkers is dit misgelopen - bovendien wilde ik géén beperking van mobiele tel zoals nu het geval is tegen een buitengewone extra kost van 56,17 Euro.
Daarom mijn vraag om mij te dringend contacteren voor een aanpassing én een financiële tegemoetkoming voor alle last en extra kost!
Bedankt.
Dirk V.
xxx@gmail.com
Edit Wim: gevoelige info verwijderd]
Bladzijde 1 / 1
hopelijk geven ze het door aan Sinterklaas.
Beste, we hebben dit net telefonisch besproken en het is opgelost.
Misschien best openbare gegevens van tel enz verwijderen ?
vriendelijke groeten,
Tina
Misschien best openbare gegevens van tel enz verwijderen ?
vriendelijke groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.