Skip to main content
Aangezien Eva op twitter blijkbaar dood is probeer ik het eens via deze weg.



Een dikke week geleden online een aanpassing gedaan en ons Internet & telefonie in een pack laten zetten.



Dit ging normaal op vrijdag 7 oktober aangepast zijn (volgens mail die we kregen) maar tot op vandaag is dit enkel maar administratief gebeurd denk ik want de surfsnelheid is hier nog steeds dezelfde (van internet start naar internet comfort).



Kan er misschien iemand dit is effe checken?



fc557074@skynet.be



Beste



Heb je de modem als eens opnieuw opgestart??



post eens de waarden hieronder zie hoet je dit kan doen



mvg,



Uitlezen van BBOX Statistics



Klik hierop → http://192.168.1.1

Advanced Settings → Statistics

Dan krijg je iets dergelijks te zien:







































































VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47
VDSL line status SHOWTIME
Downstream Training Margin : 22.6 dB
Downstream line rate 20.000 kbps
Upstream line rate 2.000 kbps
TX total power -24.9 dbm
Downstream delay 7.6 ms
Upstream delay 5.4 ms



ik vermoed dat hij nog altijd op adsl zal staan; verhoging van abo is geen automatische verhoging van profiel.



evt. zal de beschikbaarheid van vdsl2 moeten getest en evt. aangevraagd worden



mvg


Het probleem is dus de modem...Eigenlijk niet aan gedacht maar we hebben hier nog een b-box 1.



Daar gaat natuurlijk geen VDSL op.



Effe een andere modem halen en dan zal het probleem wel opgelost zijn.



Bedankt voor de tips mensen!


beste



niet direct....



jullie zitten nog op een traag adsl lijntje, een andere modem gaat niet meteen iets opleveren









maar je kan eens kijken of vdsl2 beschikbaar is via de belgacom tv beschikbaarheidstest:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv" rel="nofollow

indien hd beschikbaar is = vdsl2 beschikbaar



dan kan j de overschakeling aanvragen via de klantendienst (0800 22 800) en dan ga je inderdaad een andere modem krijgen en gaat er een andere wereld open (de vdsl2 activatie is tijdelijk gratis tot 6/11)



indien vdsl2 niet beschikbaar is heeft een andere modem geen zin



mvg








Beste Natje,



Xenne heeft gelijk, uw lijnprofiel moet aangepast worden naar VDSL2, waardoor u automatisch een BBox2 krijgt.



Deze aanpassing kunt u aanvragen via 0800 22 800 of in elk verkooppunt.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer