Beantwoord

Aanpassing pakket

  • 14 November 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Badge
beste, 9okt werd mijn pakket aangepast (vaste tel werd toegevoegd) mits verhoging van een halve € per maand, tenminste dit werd mij aan telefoon meegedeeld. Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag fact 6745382942 tbv 93.08€. Verbruik voor oktober wordt aangerekend alsook 2 x Boeket NL wat in mijn vorig pakket gratis was. De fact 1/10 voor periode oktober 6743463451 tbv 70.94€ (inclusief TV boeket NL, int maxi) werd betaald. Gelieve dit na te kijken.
alvast bedankt voor reactie
mvg
klant 474473329
icon

Beste antwoord door linda_036 21 November 2017, 09:59

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
hallo, uiteindelijk heb ik gisteren klantendienst gecontacteerd en probleem opgelost.
Inderdaad, de medewerker die op 9 oktober voorstel deed om mijn pack aan te passen mits verhoging van 50 eurocent/maand 'dixit medewerker' door vaste telefoon toe te voegen, heeft helaas NIET VERMELD dat daardoor het BOEKET NL (wat in mijn pack gratis was) vanaf dan betalend werd! Om dit soort toestanden te vermijden lijkt het mij cruciaal dat er DUIDELIJK wordt meegedeeld bij aanpassing van contract, wat dit met zich meebrengt, alvorens tot facturatie over te gaan. Inmiddels werd e.e.a. gecrediteerd. Hopelijk wordt mijn volgende factuur correct opgemaakt.
mvg
linda

Reageer