Beantwoord

Aanpassing gsm abonnement op MyProximus

  • 21 March 2016
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Waarom duurt het zolang voor de aanpassing gebeurt van een gsm abonnement aangevraagd via my Proximus ???????
icon

Beste antwoord door KoenN 21 March 2016, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Welke aanpassing had je exact gevraagd?

En wanneer was dit aangevraagd?

Mvg,

KoenN
Koen, wij hebben een aanpassing gevraagd van een gsm abonnement in een pack van easy 15 naar easy 45 en dit zaterdag rond 15h, dit is met een nummer reeds gekend bij Proximus. Maar tot nu toe nog geen sms ontvangen van activatie, als je wil kan ik je het ECA nummer geven.
Bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Als je uw klantgegevens stuurt via onderstaande link zal ik alles voor je nakijken. (klantnr, telefoonnr.)

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Alvast de excuses.

Mvg

KoenN

Reageer