Als ik mijn tariefplan wil aanpassen van Generation MTV 30 naar een ander abbonement van proximus via de link 'Mijn tariefplan aanpassen' dan staat er
"Sorry, u hebt geen toegang tot de toepassing"
Ik ben wel ingeloged en tot de andere e-services heb ik wel toegang.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit probleem moet oplossen ?
Alvast Bedankt,
Thomas
Bladzijde 1 / 1
Contact opnemen met de klantendienst. Als ik mij niet vergis staat het daar ook bij naast/op of onder de melding "Sorry, u hebt geen toegang tot de toepassing".
Beste Thomas,
Wanneer u deze melding krijgt is het het beste dat u even contact opneemt met de klantendienst via het gratis nummer 6000. U kan deze melding krijgen doordat het huidige tariefplan nog onder contract ligt. Via de klantendienst kunnen ze dit zonder probleem aanpassen naar het tariefplan naar keuze.
Met vriendelijke groeten
Eva
Wanneer u deze melding krijgt is het het beste dat u even contact opneemt met de klantendienst via het gratis nummer 6000. U kan deze melding krijgen doordat het huidige tariefplan nog onder contract ligt. Via de klantendienst kunnen ze dit zonder probleem aanpassen naar het tariefplan naar keuze.
Met vriendelijke groeten
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.